FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Бродяга з'являється і в інших іграх.

Волоцюга (англ. Vagrant) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas, старий жебрак мешканець Фрісайда.

Волоцюга Редагувати

Кур'єр може зустріти Волоцюгу у Фрісайді, зазвичай він сидить прямо на землі біля стіни бетонного будинку біля східних воріт. При спробі поговорити з ним, він тільки сміється і кашляє. В цілому, Волоцюга виглядає просто як персонаж масовки.

Якщо Кур'єр разом із Веронікою розшукують далекомір, то, знайшовши труп без голови, Кур'єр зможе запитати про далекомір Волоцюгу. Той розповість, що далекомір у місцевих дітей, якщо Кур'єр дасть йому 10 кришок або залякає (Сила 7).

Ще одна з'являється репліка в діалозі, якщо Кур'єр — дурна людина (Інтелект 3 або нижче). Між ним і Волоцюгою відбудеться кумедний діалог:

« — Привіт. Бачив дивну гармату? («Перепрошую, ви не бачили нещодавно антикварну вогнепальну зброю довоєнного зразку?»)
— Звичайно ж, мій багатомовний друже. Буквально пару хвилин тому двійко убогих сиріт ділили потрібний тобі предмет. Якщо ти методично обшукаєш місцевість, впевнений, ти знайдеш їх незабаром. Бережи себе. І постарайся уникнути того трагічного шляху, що привів мене до моєї нинішньої немочі і душевного спустошення.
»

— Кур'єр і Волоцюга

Прототип Редагувати

В Fallout 2 Обраний при низькому інтелекті міг досягти схожого взаєморозуміння з Торром. Також схожий персонаж є в Lionheart.

Поява Редагувати

Волоцюга з'являється тільки у Fallout: New Vegas.