Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-VB.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FB.pngGametitle-FOS.png
Icon disambig.svg
У Вікі Fallout є статті про інші чіпи.

Водяний чіп (англ. Water Chip) — електронна схема, призначена для системи очищення води та підтримання водного циклу у всіх Притулках ігрового світу Fallout.

Fallout[ред. | ред. код]

У першій частині Доглядач Сховища 13 відправляє Вихідця з Сховища у Пустку, знайти заміну сломавшемуся чіпу. Пошук і повернення водяного чіпа в Сховище 13 є одним з основних завдань гри.

Fallout 2[ред. | ред. код]

Блукаючи по пустках, Обраний, нащадок Вихідця, може набрести на локацію «Страж Вічності» і повернутися в минуле, в Сховище 13, де повинен зламати водяній чіп і замкнути петлю часу, щоб його предок відправився на пошуки.

Із-за плутанини при перевезенні замість запасного ГЭКК у Сховище 8 була спрямована партія водяних чіпів, і кілька сотень припадає пилом на складах другого рівня.

У грі зустрічається ще одна згадка про водяний чіпі. Неподалік від Наварро можна наткнутися на патруль Анклаву, командир якого може вимовити фразу: «А тепер ви мені розповісте, що всього шукаєте водяній чіп. Я що, схожий на ідіота?».

Van Buren[ред. | ред. код]

Gametitle-VB.pngНаступна інформація заснована на даних Van Buren и не підтверджена основним каноном.

У бункері Мэксона одне із завдань В'язеньаполагодити водяній чіп.

Gametitle-VB.pngКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Fallout 3[ред. | ред. код]

З водяним чіпом пов'язана одна з гілок квесту «Проблеми на домашньому фронті». При належному рівні навички «Наука» можна зламати технічний термінал у підвалі Сховища 101, перевантажити реактор, тим самим зруйнувавши чіп, привівши Сховище в непридатний стан.

Fallout Shelter[ред. | ред. код]

Згадується мешканцями Сховища в лінійці Завдання «„Волт-Тек“ рятує Різдво!».

Поява[ред. | ред. код]

Водяний чіп з'являється у Fallout, Fallout 2 та згадується у Fallout 3, Fallout Bible, Fallout Shelter, і дизайн-документахVan Buren.

За лаштунками[ред. | ред. код]

  • Радіоелектронна схема, яка мигцем з'являється в заставці Fallout, є схемою терменвокса Роберта Муга[1].
  • Водяний чіп згадується у грі «60 секунд». В одній з випадкових зустрічей, коли якась людина «у синьому комбінезоні» запитає про нього.
  • У грі Wasteland 2 можна знайти предмет під назвою «фильтр», що є безсумнівною відсиланням до водяному чіпу.

Примітки[ред. | ред. код]