FANDOM

Gametitle-FO4

Водопостачання (англ. Water supply) — елемент геймплея в Fallout 4.

Опис Редагувати

В Fallout 4 гравцеві надана можливість не тільки самостійно зводити в своїх поселеннях споруди для постачання їх водою, але і виробляти очищену воду в банках, яка є зручним засобом відновлення здоров'я і товаром для бартеру. При будівництві водоочисних споруд Вижив також отримує очки досвіду. Нижче описані деякі з ключових аспектів цього виду діяльності.

Вода в поселеннях, поряд зі спальними місцями, їжею, енергією і захистом відноситься до числа ключових ресурсів. Наявність або відсутність в поселеннях води визначає їх життєздатність і настрій мешканців. Поточне кількість води відображається у верхньому рядку екрана в режимі будівництва (тільки для даного поселення).

Подивитися поточний рівень води в інших поселеннях (тільки підконтрольних) можна в Піп-Бій. Перейти на вкладку ІНФО, далі МАЙСТЕРНІ. Панель праворуч вгорі в меню майстерні дає уявлення про загальний стан обраного поселення: Число навпроти слова Вода, означає скільки води поселення видобуває в день. Якщо число червоне, значить, води не вистачає і мешканці незадоволені.

Вода виробляється Водяними колонками (помпи) і Водоочисними установками (насосами). Водяні колонки будуються на землі і працюють самі по собі. Насоси потрібно будувати у воді і вони потребують енергії. Водяні колонки зустрічаються на поселеннях у готовому вигляді; при необхідності їх число можна доповнити, але споруди з водоочищення необхідно будувати самостійно.

Споруди з водопостачання працюють автономно і не вимагають призначення поселенців на їх обслуговування.

Водоочисні установки Редагувати

Водоочисні установки потрібно ставити на поверхні води і підключати до джерел електроенергії.

Бувають двох видів:

Водоочисна установка. Виробляє 10 одиниць води.

Файл:FO4 Water purifier.png

Для створення потрібно:

Промислова водоочисна установка буде регулярно генерувати очищену воду у банках, яка автоматично поміщається на склад. Виробляє 40 одиниць води.

Для створення потрібно:

Водяні колонки Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Водяна колонка
FO4 Water Pump

Водяні колонки забезпечують водою поселення розташовані далеко від водойм і навіть в гористих районах. Виробляють 3 одиниці води.

Якщо просто використовувати водяну колонку (Вижив качає воду) можна відновити здоров'я напившись води. Вода очищена і не підвищує рівень зараження радіацією.

Помпи електричні Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: електрична Помпа
FO4WW Powered Water Pump

Електричні помпи — більш просунутий варіант водяної колонки, також, як і колонки, забезпечують водою поселення без власних водойм і джерел води. Виробляють 10 одиниць води, вимагають підключення до енергоджерела, споживаючи 4 одиниці енергії.

Можливість будівництва електричних помп з'являється в грі при установці Wasteland Workshop, доповнення до Fallout 4

Примітки Редагувати

  • У розділі Ресурси - Різне з самого початку гри є можливість побудувати в поселенні Годівницю для брамінів, яка виглядає як звичайна ванна. Якщо її поставити, то через деякий час біля неї з'являється пара брамінів. Їх анімація представляє, що вони п'ють із ванною, хоча візуально ванна порожня. Наповнювати її водою не потрібно і Годівницю можна сміливо переміщати по території поселення, - браміни відразу побіжать за нею слідом і будуть постійно знаходитися біля неї.
  • Навіть при достатній кількості води в поселенні, мешканці можуть попросити про створення очищеної води.

Недокументированная можливість (швидше за все, є багом). При виході з поселення Вижив може побачити на своєму Pip-Boy помилкові дані про поселення, в тому числі відсутність або недолік в ньому води, але при поверненні все виявляється в нормі. Щоб уникнути помилкових сигналів, деякі радять відключити лінії постачання поселень і включати їх лише на час будівництва. Також зауважено що ця помилка частіше проявляється при швидкому переміщенні з поселення.

Галерея Редагувати