FANDOM

Gametitle-FO3

«Вогнепал» (англ. Firelance) — унікальне енергетична зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Дана зброя є унікальною версією бластера Чужих, по зовнішньому повністю ідентичний йому. Але порівняно з оригіналом, «Вогнепал» володіє меншим показником прямої збитока і здатний підпалювати мета, завдаючи їй додатковий шкоди вогнем. Як і бластер Чужих, володіє нульовим розкидом і завдає критичний шкоди у 100 % випадків. На ефективність його використовування роблять вплив здатності «Піроман» та «Ксенотехник-експерт».

Головним недоліком цієї зброї, крім використання рідкісного виду боєприпасів, є надзвичайно висока швидкість зносу — в ідеальному стані воно може вистрілити всього 63 рази перед тим, як зламається.

Місцезнаходження Редагувати

Вогнепал стає доступний Самотньому Подорожньому тільки під час однієї з випадкових зустрічей локації групи «А»: в повітрі лунає вибух, після чого на землю падає саме зброю і кілька десятків енергоячейок до нього.

З-за того, що «Вогнепал» і енергоячейки при падінні розлітаються на досить велику територію, їх пошук може бути досить складним. У таких випадках можна скористатися умінням Псини знаходити зброю і боєприпаси (якщо собака в напарниках).

«Вогнепал» можуть також підібрати рейдери, найманці компанії «Кіготь» чи інші вороже налаштовані персонажі, які опинилися під час падіння НЛО неподалік від головного героя.

Порівняння версій Редагувати

Зброя Шкоди УОС АВС Кількість променів Розкид МножКрит Крит. Шкоди Магазин Вага ОД HP Ресурс Вартість
Бластер Чужих 100 300 3 1 0 ×100 100 10 2 20 500 125 постр. 500
Особисту зброю капітана
mzGametitle-FO3 MZ
35
(5,8×6)
105 3 6 3 ×1 40 30
(3 од. на постр.)
2 20 1000 714 постр. 500
«Вогнепал» 80
(+2 протягом 5 с)
240
(+2 протягом 5 с)
3 1 0 ×100 100 10 2 20 200 63 постр. 750

Поява Редагувати

«Вогнепал» з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Як і бластер Чужих, «Вогнепал» за зовнішнім виглядом і принципом дії нагадує інопланетне зброю з науково-фантастичних фільмів і літератури 1940-50 років.

Оголошення Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати