Gametitle-FO3.png
Icon disambig.svg
Вогнемет з'являється і в інших іграх.

Вогнемет (англ. Flamer) — важке зброя Fallout 3.

Опис[ред. | ред. код]

Являє собою ранцевий вогнемет, що складається з переносяться на спині балонів і запальника, сполученого з балоном допомогою паливного шланга. Запальник утримується двома руками за рукоятки, перед соплом є пластина розжарювання.

Зброя вражає ціль огнесмесью, яка може ефективно наносити збиток по кільком противникам на близькій та середній дистанції, що буває дуже корисно при скученном знаходженні супротивників поруч. При натисканні на спусковий механізм через сопло установки виходять великі язики вогню, запалювальні все на своєму шляху. Стандартний вогнемет використовує одну одиницю пального палива при використанні, заправити балон можна до 60 одиниць палива. Із-за невеликої міцності і низькою зносостійкості вогнемет потребу в періодичному ремонті після експлуатації.

Цією зброєю оснащені такі роботи Містер Помічник і Містер Сміливець, які можуть застосовувати вогнемет на середньої і близької дистанції.

Місцезнаходження[ред. | ред. код]

Унікальні варіанти[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

По суті вогненні мурахи, виділяючи з своїх залоз летючі займисті речовини, використовують такий же метод підпалювання своїх ворогів, що і люди при використанні вогнемета.

Icon disambig.svg
Основна стаття: Пироз

Галерея[ред. | ред. код]