FANDOM

Gametitle-FO4

Вогнева Підтримка (лат. Fire Support) — фракційний квест Братства Сталі Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

  • Налаштуватися на сигнал радіовежі (або дізнатися про проблеми із попереднього завдання)
  • Дістатися до поліцейського управління
  • Забезпечити вогневу підтримку
  • Поговорити з Паладином Дансом у поліцейській ділянці

Детальне проходження Редагувати

Коли ви прибудете до поліцейської дільниці, який знаходиться глибоко всередині Коледж-Сквер, ви виявите трьох представників братства сталі (паладин Данс, Скриптор Гейлін і лицар Різ) з останніх сил відбивається від натовпів диких гулей. Вас ніхто особливо не просить приєднуватися, але так як гулі ворожі до вас і їх багато, то в стороні відстоятися не вийде. Переживши кілька хвиль, паладин Данс каже, що напад закінчено, і цікавиться хто ви такий. В діалозі буде кілька перевірок на харизму, в тому числі і на вимогу нагороди за подальшу допомогу паладину в його провальної місії. Після вашої згоди на участь у подальшій діяльності Братства Сталі, паладин командує своїм людям сховатися в будівлі поліцейської дільниці, до цього моменту заблокованого, і просить вас, щоб поговорити з ним, як тільки ви будете готові.

Вороги Редагувати

Дикі гулі

Примітки Редагувати

В будівлю поліцейської дільниці не можна потрапити до того, як завдання буде закінчено.

Баги Редагувати

Буває, що після зачистки Данс продовжує волати «Вороги, вогонь» (найчастіше це відбувається якщо Келлог був убитий до знайомства з Дансом). Лікується або завантаженням більш ранній або прийняттям ягідних ментатов і пошуком застрягли гулей, або командою tcl з тим же пошуком застрягли ворогів, або прописуванням в консолі setstage 0005ddab 40.