FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FNV

Вміння носити силову броню (англ. Power Armor Training) — здатність Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

До отримання даної здібності екіпірування силову броню і силові шоломи неможливі.

Fallout 3 Редагувати

Здібності можна навчитися у паладина Ганни у Цитаделі, або повністю пройшовши всі квести доповнення Operation: Anchorage.

Fallout: New Vegas Редагувати

Здатність можна отримати в Хідден-Велі, виконавши квест «Сліпе око» старійшини Макнамари; «Не лізь у чужі справи» Хардина, або Залишилися у бункері, виконавши квест «Давнину».

Примітки Редагувати

  • Вміння носити силову броню поширюється на всі типи силовий броні, як довоєнні, так і належать Братству Стали або Анклаву (включаючи опаленную силову броню «Сьєрра» і виключаючи відновлену силову броню НКР).
  • Якщо спочатку виконати квест «Давні часи», а після нього — «В невіданні, старійшина Макнамара зацікавлений тим, що Кур'єр вже вміє носити силову броню, і запитає, де він навчився це робити. Однак потім він відразу пояснить це тим, що Кур'єр багато подорожував і міг багато чого за цей час навчитися.
  • Більшість NPC в Fallout 3 і Fallout: New Vegas володіє умінням носити силову броню, хоча явно не відбувалося ніяких спеціальних тренувань. Методом зворотного крадіжки можна одягнути в силову броню практично будь-якого персонажа. Це поширюється на всіх людей (включаючи дітей) і всіх гулей, але не роботів, супермутантів і тому подібних істот.
  • В Fallout 3 є можливість отримати цю здатність відразу після завершення квесту «Втечу!». Для цього потрібно скористатися багом на північно-заході від входу в Цитадель, недалеко від Великого мосту через Потомак. У певному місці можна провалитися в локації і текстури пройти до дверей Цитадель із зворотного боку. Потім стандартним чином пройти навчання на отримання цієї здатності і піти з локації швидким переміщенням. Докладніше див відео.
  • Здатність можна додати через консоль, ввівши одну з двох наступних команд: player.addperk 00058fdf або setpccanusepowerarmor 1.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc Якщо прибрати здатність з допомогою команди в консолі Player.removeperk 00058fdf силову броню все одно можна буде носити.

Відео Редагувати