FANDOM

Gametitle-FO1

Включити харчування в Світінні (англ. Turn on power for the Glow) — побічний квест Fallout.

Опис Редагувати

У Світінні працює тільки аварійне джерело живлення, якої ледь вистачає на слабке освітлення, функціонування дверей і перших двох ліфтів — червоного і жовтого. Для синього ліфта він уже недостатній, тому потрібно увімкнути основне джерело харчування. Однак діагностика з терміналу управління енергопостачанням показує, що для включення цього джерела необхідно полагодити генератор на рівні 6.

Проходження Редагувати

Виходець з Сховища повинен спуститися на рівень 6 через жовтий і червоний ліфти (йому знадобляться відповідні пропускі з тіл на рівнях 1 і 2) і полагодити генератор, розташований в південно-східній кімнаті (потрібно навичка «Ремонт» не менше 35 %).

Обережно! Невдалі спроби лагодження займають 20 хвилин ігрового часу, що Світіння досить небезпечно: через 24 години Виходець з Сховища може отримати смертельний рівень радіації.

Після ремонту необхідно включити основне джерело живлення з найближчого терміналу енергопостачання.

Нагорода Редагувати

  • 1000 ОО;
  • Доступ на рівень 5.

Цікаві факти Редагувати

У терміналі енергопостачання пункт «Діагностика» доступний тільки персонажу з Інтелектом не менше 8. Однак персонажу з низьким Інтелектом виводиться альтернативний варіант меню терміналу, в якому відразу наводиться причина несправності, втім, без зазначення її місцезнаходження.

Примітки Редагувати

  • Генератор ремонтується з першого разу при рівні «Ремонту» 55 % і вище.
  • Використання інструментів полегшує виконання завдання (дає бонус до навички у 10 %). Інструменти можна знайти в самому комплексі.
  • В шафках комплексу можна знайти пару книг «Електроніка Діна», що підвищують навичка ремонту.
  • Включення основного джерела живлення також активує охоронних роботів, розташованих на рівнях 2-6.
  • Якщо після лагодження генератора спочатку повернутися на рівень 4 і включити основне джерело живлення через інтерфейс ZAX, там же можна буде відключити охоронних роботів і переміщатися по комплексу вільно.
  • При вході на рівень 5 Виходець отримає додаткові 1000 ОО.