FANDOM

Gametitle-FNV
Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.

Вишуканий капелюх гравця (англ. Suave gambler hat) — головний убір Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Чоловіча версія являє собою звичайну капелюх коричневого кольору з промятой в трьох місцях тулією і оперізує стрічкою; в жіночій — такого ж кольору бере прикрашений кількома чорними перами.

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться серед останків скелета холодильнику, що лежить по лівій стороні від дороги, що веде від Гудспрингс парашутної школи Джин, навпроти печери Гудспрингс. Капелюх можна отримати тільки в тому випадку, якщо взята особливостей «Дика Пустка». В іншому випадку холодильника в тому місці не буде зовсім.

За лаштунками Редагувати

Судячи з усього, ця капелюх є відсиланням до фільму «Індіана Джонс і Королівство кришталевого черепа», де Індіана рятується в холодильнику від ядерного вибуху, правда, в грі доля Індіани набагато гірше, ніж просто «легке опромінення».

Поява Редагувати

Вишуканий капелюх гравця з'являється у Fallout: New Vegas, але тільки при наявності особливості «Дика Пустка».