FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

« Портрет співака. Дуже, дуже старий. Непогана повстяна облямівки. »

— Опис Fallout.

« Зображення співака. Явно дуже давня картина. У фетровому рамці, яка досі непогано збереглася. »

— Опис Fallout 2.

Вицвілий картинка (англ. Velvet Elvis) — предмет Fallout та Fallout 2.

Опис Редагувати

Вицвілий картинка — не що інше, як портрет співака Елвіса Преслі.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Єдиний примірник — на труп прибульця близько корабля інопланетян, потерпілого крах на просторах пустки.

Fallout 2 Редагувати

Примітки Редагувати

  • В Fallout 2 примірник, отриманий від доктора Юбілі, при першому огляді відзначає на карті положення Сховища 13, якщо воно ще не відомо Обраному. В іншому це такий же важкий 300-доларовий предмет.
  • В Fallout 2 до версії 1.02 портрет знаходився в інвентарі доктора Юбілі, і його можна було вкрасти.

Поява Редагувати

Вицвілий картинка з'являється у Fallout та Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

  • Сюжет з знайденим біля розбитої літаючої тарілки портретом Елвіса Преслі і сам портрет є гумористичної відсиланням до культу Елвіса Преслі в США, породив легенди і жарти про те, що співака викрали інопланетяни і він живий.
  • Неймовірна популярність Преслі також породила цілий напрям в американському мистецтві 70-х років 20 століття — American black velvet kitsch — і плеяду художників, здебільшого працювали на вулицях мексиканського Тіхуани. Наївні і солоденькі портрети, зображували співака Елвіса (намальовані на оксамиті переважно темних кольорів і багато декорованих рамах), отримали власну назву — Velvet Elvis (рос. Оксамитовий Елвіс), які мали і другий сенс — Елвіс «в оксамиті», аналогічний російському «в шоколаді». В даний час є предметом колекціонування.

Див. також Редагувати

Королі