FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Вихід — База ВПС Адамс (англ. Adams Air Force Base exit) — простір в Broken Steel, доповнення Fallout 3, одна з необхідних локацій, щоб вийти на Базу ВПС Адамс.

Опис Редагувати

Прибувши з Президентської гілки метро Самотній Подорожній потрапить на кінцеву зупинку. Піднімаючись вгору по сходах Подорожній знайде коридор, в якому знаходяться трупи двох дикі гулей і залишки розбитого протектрона, що змушує насторожиться. Привід є — по ліву сторону коридору знаходиться пост солдатов Аклава з двох осіб і підвісний турелі. Солдати знаходяться за огороджувальними мішками з піском для прикриття, а підвісна турель атакує зверху.

Є обхідні приміщення повз поста, яке закрите на замок (рівень злому — середній). Всередині цього приміщення знаходиться термінал, який дозволяє відключати турель або перевести її в режим атаки на солдатів. Приміщення має відкритий вихід на протилежному кінці — прямо позаду посади солдатів.

Далі слід підйом вгору, прямо на Базу ВПС Адамс

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в виході — База ВПС Адамс.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Вихід — База ВПС Адамс з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Баги Редагувати

pcIcon pc Іноді напарники Самотнього Подорожнього не повлявляются в даній локації, якщо запустити потяг з Президентської гілки метро.

Галерея Редагувати