FANDOM

Gametitle-FO2

"'Випробувати мутагенную сироватку на супермутанте. Знайти мутанта радять у Брокен Хіллс"' (англ. Test mutagenic serum on a super-mutant. Try Broken Hills) — побічний квест "Fallout 2".

Опис Редагувати

Доктор Генрі у НКР розповість[1] Обраному про собаці-роботі і те, що створив сироватку-антимутаген. Генрі стверджує, що ін'єкція допоможе мутировавшему організму позбавитися від мутагенного потенціалу. Після док віддає Обраному сироватку в шприці з-під стимулятора. Все, що потрібно зробити — використовувати її на супермутанте і потім доповісти про результати.

Проходження Редагувати

  • Найпростіший і «безболісний» спосіб проходження даного квесту — побродити деякий час в околицях Брокен Хіллс. Рано чи пізно, але Обраний наткнеться на патруль Єдності, в якому завжди є кілька супермутантів. Застосування сироватки на будь-якому з них не викликає абсолютно ніякої реакції з боку інших патрульних. Безпечно для карми і репутації.
  • Можна випробувати сироватку на мутанта з випадкової зустрічі «Залишки армії Творця». Мутант не помре, але в діалозі з доктором з'явиться репліка про смертельне дії антимутагена, так що квест буде зарахований.
  • Сироватку можна застосувати на мутанта[2], який розташований в барі передмістя. Краще почекати півночі і поговорити з Мерком — господарем бару; щоб довести свою компетенцію, необхідно запропонувати йому сутичку з тим самим мутантом, Обраний потрапить на ринг в нижній частині бару, де і повинен застосувати сироватку на мутанта. У підсумку легка перемога і зарахований умова для квесту! Однак варто зберегтися перед тим, як діяти таким чином - швидше за все, мутант помре, а ви залишитеся на рингу, не маючи можливості вибратися.
  • У Брокен Хіллс Елмо є найбільш відповідною метою для цього квесту, оскільки ніхто не побачить, що з ним станеться.
  • На першому рівні Військової бази є супермутант Грюндель, до якого легко підкрастися ззаду і використовувати сироватку.

Після того, як будь-яка з цілей помре в муках, необхідно доповісти про це лікарю — в нагороду Обраний отримує Робопса.

Альтернативний варіант Редагувати

При наявності активного квесту можна підійти до Маркусу Брокен Хіллс, повідомити про те, що НКР веде дослідження по створенню антимутагена, і порадити бути обережніше. Маркус подякує Обраного за надану інформацію і скаже, що він не забуває таких речей.

Нагорода Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Ймовірно, «успішне випробування «антимутагена» повинно було вести до наступного квесту, «Отруїти супермутантів Брокен Хіллс». Цей квест не був доопрацьований і не увійшов у фінальну версію гри.

Примітки Редагувати

  1. Квест можна отримати, тільки якщо навичка «Наука» вище 80 %.
  2. НКР є ще один мутант, він знаходиться в будівлі Рейнджерів Нової Каліфорнії. Тільки використовувати на ньому сироватку не вийде: після смерті мутанта рейнджери стають ворожими.

Шаблон:Navbox НКР (місто)