FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Я, звичайно, запрограмований служити, але у вашому випадку буду робити це з презирством. »

— Веллінгем

Веллінгем (англ. Wellingham) — персонаж Fallout 4, робот серії «Містер Помічник».

Опис Редагувати

Веллінгем працює офіціантом, обслуговуючи відвідувачів на майданчику перед «Колоніальним баром». Покупцям він може запропонувати випивку, трохи їжі та паливо для вогнемета.

Веллінгем — неймовірний сноб. Він ввічливий і люб'язний по відношенню до мешканців верхнього рівня Даймонд-сіті, але з іншими спілкується з погано прихованим презирством.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Фатальні яйця
В ході виконання квесту «Фатальні яйця» Вижив наткнеться на останки групи найманців, яких Веллінгем підрядив для доставки яйця кігтя смерті. Повернувши яйце роботу, гравець отримає кришки і кулінарний рецепт.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Паливо для вогнемета

Примітки Редагувати

  • З'явившись у «Колоніальний бар» у компанії Пайпер, можна з'ясувати, що Веллінгем служить у журналістки інформатором, добуваючи для неї відомості про жителів трибун.
  • Робот дуже тепло зустріне Кодсворта. Останній, у свою чергу, відзначить прекрасну збереження Веллінгема і висловив сподівання на подальші зустрічі.

Поява Редагувати

Веллінгем з'являється тільки у Fallout 4.