FANDOM

Gametitle-FNV

Крупнокаліберна снайперська гвинтівка (англ. Anti-materiel rifle) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це важка крупнокаліберна снайперська гвинтівка з ковзаючим поворотним затвором. Таке зброя здатна вражати легкобронированную техніку на дальніх дистанціях з неймовірною точністю і силою. Оптичний приціл цієї гвинтівки змінної кратності. Стовбур оснащується дульним гальмом, зменшує дульне спалах і вплив віддачі на стрілка до переносимого рівня.

Характеристики Редагувати

Крупнокаліберна снайперська гвинтівка — це снайперська гвинтівка з магазином на 8 патронів кал. 50. Це дуже потужна і точна зброю для ведення далекого бою. Як зброю з ковзаючим затвором і необхідністю викидати відстріляну гільзу після кожного пострілу, має вкрай низький темп стрільби, крім того, вимагає рідкісних і дорогих патронів. Ця гвинтівка не дає стреляющему бонусу до шансу нанесення критичного шкоди, як снайперська гвинтівка, проте з легкістю вражає суглоби і перекидає супротивників на землю. Це важка зброя, і воно вимагає від стріляючого чималої фізичної сили для ефективного використання.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 471 разів (приблизно 59 магазинів) перед тим, як зламається. Також воно вимагає від стрільця майстерності в поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 100).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Цю зброю можна модифікувати, однак Зброярі виготовляють свою версію даної гвинтівки, на яку можна встановити різні модифікації.

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • При пострілі в істоту, що пересувається на двох кінцівках, вдалий постріл як мінімум змусить його впасти.
  • Ця гвинтівка дуже ефективна проти пазурів смерті, озерників, касадорів (правда, за ними дуже важко встежити), NPC з високим ПУ.
  • При наявності спроможності «Поводження зі зброєю» Кур'єру знадобиться лише 6 одиниць сили щоб ефективно використовувати цю зброю.
  • При наявності здатності «Очманілі ручки» це зброя можна полагодити за допомогою будь-якого іншого зброї, що використовує ковзний затвор.
  • Це єдина гвинтівка, використовує запальні патрони.
  • V. A. T. S. при максимальній кількості ОД (65 спочатку + 20 за спритність + 30 за здатність «Живчик»), але без медпрепаратів можна зробити тільки 2 постріли, а з усіма препаратами на збільшення ОД — 3 постріли. Зі здатністю «Матлогика» і всіма препаратами можна досягти 4 пострілів.
  • У ранніх версіях перекладу «1С» зброя мала назву «Гвинтівка для ураження матеріальної частини» (версія гри 1.0.0.240). Неігрові персонажі згадували її як «Гвинтівка для ураження мат. частині».

Поява Редагувати

Крупнокаліберна снайперська гвинтівка з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Прототипом для цієї зброї стала реально існуюча крупнокаліберна гвинтівка PGM Hecate II, яка проводиться у Франції.[1]

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати