Gametitle-FO1.png
Mbox default.png
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми пасхалками зFallout. Дані можна взяти з англійської статті.

Icon disambig.svg
Основна стаття: Великодні яйця в іграх Fallout

Darker Realms[ред. | ред. код]

Говорять браміни — по суті плагіат заклинання телепортації говорять корів в кімнату супротивника з MUD Darker Realms. Тім Кейн захоплювався такими іграми і повідав ідею Крісу Тейлору про можливість внесення такого в гру, на що той погодився[1].

Аеродром Зони 51[ред. | ред. код]

FlyingSaucer.png

Розбита тарілка і прикріплена до неї табличка з написом «Власність Зони 51. Повернути при виявленні» — відсилання до легендарному американському військовому аеродрому Зони 51, де стався так званий Розуельський інцидент у 1947 році. Про картинці з Елвісом Преслі дивіться тут.

Бегущий по лезвию[ред. | ред. код]

Fo1 .223 Pistol.png

Пістолет 0,223 у грі зовні ідентичний пістолету Ріка Декарда, головного героя фільму 1982 року.

Божевільний Макс 2: Воїн дороги[ред. | ред. код]

Madmaxanddog.jpg

Вплив фільму «Божевільний Макс» справила великий вплив на всю серію ігор Fallout: зокрема це поява Псини-компаньйона і чорної шкіряної куртки без рукава. У свою ж чергу, Божевільний Макс був створений під впливом раніше створеного Харланов Еллісоном оповідання в стилі пост-апокаліпсис «Хлопець і його пес».

Мандрівник, що прийшов з мертвих земель на сході, відвідав Джанктаун і викликав невдоволення Гизмо, був одягнений у чорну шкіряну куртку, говорив з дивним акцентом, був високий на зріст і мав темне волосся з сивими скронями. В дорозі його супроводжувала Псина[2].

Бетмен[ред. | ред. код]

Грубий охоронець у старому місті Хаба при вході в будинок може сказати фрази Джокера, зіграного Джеком Ніколсоном: «Ви танцювали з Дияволом при блідому світлі Місяця?»

Військові ігри[ред. | ред. код]

Рядок Слэппи про «термоядерні войнушки» («let's play global thermonuclear war») є відсиланням до фільму «Військові ігри» 1983 року. У фільмі герою-хакеру, взломавшему суперкомп'ютер Пентагону, пропонувалося пограти в «термоядерну війнушку» (Global Thermonuclear War), яка є насправді не комп'ютерною грою, а повноцінної симуляцією ядерної атаки на США.

Самотній слід[ред. | ред. код]

Ця спеціальна зустріч, за словами Тіма Кейна, є наслідком ранніх ідей творців гри про те, що в грі будуть зустрічатися динозаври. Проте з часом розвиток тематики останніх зійшло нанівець, при цьому пам'ятне місце збереглося, несучи слід про ранніх задуми творців.[3]

Група «TOOL»[ред. | ред. код]

На стінах деяких будинків у Fallout і Fallout 2 наклеєні плакати альбому 1993 року Undertow групи «TOOL».

Доктор Хто[ред. | ред. код]

Fo1 Tardis.gif

Поліцейська будка, яка изчезает через деякий час після запуску з'являється в одній з випадкових зустрічей. Зустріч є відсиланням до британського телевізійного серіалу, в якому Доктор Хто подорожував у часі і просторі на машині TARDIS.

Дюна[ред. | ред. код]

Chem Mentats.png

Ментаты є використовуваними предметами для тимчасового підвищення інтелект і сприйняття. У самому романі Френка Герберта «ментатами» називали людей-наставників з високими інтелектуальними та аналітичними здібностями.

Журнал «Guns & Ammo»[ред. | ред. код]

«Зброя і боєприпаси» є відсиланням до журналу «Guns & Ammo» (Пістолети і патрони).

Гра W:C:ru.wasteland:Wasteland/Wasteland та її персонажі[ред. | ред. код]

Тихо є відсиланням до пустельним рейнджерам у грі Wasteland 1988 року, прародичу Fallout[4]. Також відсиланням на Жирного Фредді з тієї ж гри є Гизмо.

Також є алюзія персонажа Red Ryder (аналог мисливців за головами) — Пневматична рушниця «Red Ryder BB Gun».

Капітан Америка[ред. | ред. код]

SHLDHOPE.gif

На зображенні, що позначає карму, Волт-Бій зображений в трохи зміненому костюмі Капітана Америки, героя «Marvel Comics».

Компанія «Кока-кола»[ред. | ред. код]

По суті, компанія «Ядер-кола», напої і автомати є альтернативною компанією в світі Fallout.

Конан-варвар[ред. | ред. код]

Slayer.png

Волт-Бій у вигляді варвара на троні з іконки здібності Смертельний удар є відсиланням до фільму 1981 року.

Кріс Авеллон[ред. | ред. код]

Персонаж-тезка одного з відомих творців гри. Згідно Біблії Fallout це був персонаж, який не мав ні минулого, ні майбутнього і був жартом Джесса Хейнига.

Робин Гуд[ред. | ред. код]

Гільдія злодіїв під проводом Локслі є відсиланням до середньовічних англійських балад про благородних розбійників Шервудського лісу на чолі з Робіном Гудом, про яких розповідає сам Локслі. Примітно, що батьківщиною Робіна Гуда називають селище Локслі, за назвою якого іноді іменують і самого Робіна — Робін Локслі.

Сашко[ред. | ред. код]

За словами Кріса Тейлора, Саша була названа на честь собаки одного з продюсерів Interplay Entertainment, Вінса Дэнардо, тому і була дбайливо вміщена в самий недосяжне місце в грі.

Сімпсони[ред. | ред. код]

Телевізор компанії «Радиэйшен-Кінг» був спочатку показаний в 1994 році в 113 епізоді серіалу Сімпсони, де молодий Гомер Сімпсон дивився телевізор цієї марки.

Халк і Флеш[ред. | ред. код]

BonusHtHDamage.png
Pathfinder.png

На іконці здібності «Бонус рукопашного утрати» Волт-Бій зображує героя коміксів «Marvel Comics» Халка, а на зображенні «Першопрохідника» — Флеша з DC Comіcs.

«Чужі серед нас»[ред. | ред. код]

Паладини Братства Сталі, яких висилають Вихідцю з Сховища на підмогу в облозі бази Маріпоза, кажуть характерну фразу: «Я тут, щоб бити морди і жувати жуйку. Жуйка, як на зло, скінчилася».

Акула вимовляє цю ж фразу, додавши трохи від себе.

Фраза стала дуже популярна і в подальшому часто використовувалася в таких популярних іграх, як Fallout 2 та Duke Nukem Forever.

Шоу Роккі і Буллвінкля[ред. | ред. код]

Hated.gif

На зображенні, що позначає карму і репутацію, Волт-Бій зображує двох героїв з сегменту Шоу Роккі і Буллвінкля: канадського констебля Dudley Do-right і лиходія з моноклем і в циліндрі Snidely Whiplash. Також ці персонажі використовуються в статусах репутації Чемпіон і Вбивця дітей.

Елвіс Преслі викрадений прибульцями[ред. | ред. код]

Неймовірна популярність Елвіса Преслі породила цілий напрям в американському мистецтві 70-х років 20 століття — American black velvet kitsch — в числі яких була плеяда художників, здебільшого працювали на вулицях мексиканського Тіхуани. Наївні і солоденькі портрети, зображували співака Елвіса (намальовані на оксамиті переважно темних кольорів і багато декорованих рамах), отримали власну назву — Velvet Elvis (рос. Оксамитовий Елвіс), які мали і другий сенс — Елвіс «в оксамиті», аналогічний російському «в шоколаді». В даний час є предметом колекціонування. Момент зустрічі з знайденим біля розбилася літаючої тарілки портретом Елвіса Преслі і сам портрет є гумористичної відсиланням до культу Елвіса Преслі в США, породив легенди і жарти про те, що співака викрали інопланетяни і він живий. Про літаючої тарілці Зони 51 дивіться тут.

«Південний парк»[ред. | ред. код]

Фраза, яку вимовляє Виходець з Сховища в разі смерті Кенні («Про, Боже! Вони вбили Кенні! Виродки!»/«Oh my God! They killed Kenny! Those bastards!»),також виголошують герої мультсеріалу, Стен і Кайл, після того, як у багатьох серіях помирав їх один — Кенні Маккормік.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. Згадано Крісом Авеллоном Біблії Fallout 5, питання 16.
  2. PHIL.MSG
  3. Sentient dinosaurs, fantasy planets
  4. Пояснення Кріса Авеллона в Біблії Fallout 9