FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FB

Велика шахта Ванамінго (англ. Great wanamingo mine) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Шахта — один з золотих копалень Реддінга. У 2241 році вона закинута через заполонили її Ванамінго. Являє собою наземну частину і два підземних рівня. Ходити по ній небезпечно з-за мешкають там істот. Проте ходять чутки, що там залишилося безліч корисних речей.

Планування Редагувати

Вхід в шахту Редагувати

Наземна частина комплексу являє собою кілька частково зруйнованих будівель, на одному з яких висить табличка шахти. Цю місцевість заполонили щури і Кротощури.

Також в південному будівлі можна знайти труп Еда.

Перший рівень Редагувати

На цьому рівні мешкають безліч Ванамінго. Звідси є можливість перейти на тунелі Реддінга. В цілому локація являє собою коридори, в різних точках яких розташовані сходи, що ведуть вгору і вниз.

Другий рівень Редагувати

Це нижній рівень шахти. Тут розташовано лігво Ванамінго, в якому живе матка. Вона, разом з іншими, собі подібними, стереже яйця, з яких пізніше має вилупитися потомство.

Тут же знаходиться чіп від екскаватора, необхідний для виконання відповідного квесту.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Обраний може стати власником шахти. Для цього йому необхідно викупити права на володіння майном у мера Аскорти. Насправді надання можливості покупки потрібно меру для того, що б її власник зачистив шахту і перепродав назад в руки мера.
  • Жаба Мортон і його банда з'являються на локації тільки після отримання квесту на усунення.

Поява Редагувати

Велика шахта Ванамінго з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout Bible.