FANDOM

Вексиларий (англ. і лат. Vexillarius) — звання у світі Fallout. Вексиларии є прапороносцями Легіону Цезаря.

ІсторіяРедагувати

В XXIII столітті в Арізоні була створена конфедерація з декількох дикунських племен, яку очолив Едвард Сэллоу з Послідовників Апокаліпсису. Вважаючи, що таким чином він допомагає дикунів, він вирішив створити нову державу згідно своїм політичним і філософським поглядам, для чого створив армію кочівників, названу «Легіон Цезаря», а сам був коронований, прийнявши титул Цезаря.

За основу порядків, законів і екіпіровки Легіону Цезар навмисно взяв чужу американцям культуру стародавнього Риму. Відповідно до цього, звання прапороносців Легіону отримало назву «Вексиларий».

Статус вексиларияРедагувати

Порядок отримання легіонером звання вексилария точно не відомий. Не уточнюється, чи є у них обов'язки, крім власне носіння прапора Легіону. Становище у військовій ієрархії також не розкривається детально. Відомо, що вони можуть очолювати невеликі загони легіонерів.

Екіпірування вексиларияРедагувати

Вексиларии носять спеціальну броню, до якої кріпиться ззаду прапор Легіону. Вони носять характерні шоломи, зроблені з голови собаки.

Озброєні прапороносці дещо краще, ніж більшість легіонерів. Зазвичай вони використовують гвинтівки, наприклад снайперську або бойову. По всій видимості гвинтівки — трофейні.

Вексиларии в Fallout: New VegasРедагувати

Кур'єр може зустріти кількох вексилариев. Всі вони безіменні.

Також Кур'єр може отримати право носити броню вексилария, знайшовши її в таємній квартирі Легіону, хоча формально не може складатися в Легіоні.