FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Вейн.

« Це моя перша і остання запис. Я вважаю себе вільнодумним громадянином колись великих сша. Я не бажаю сидіти склавши руки, поки уряд інфікує розум народу з допомогою таких пристроїв, як «электровышка», яку побудували на моїй ділянці. Я клянусь будь-якими способами позбутися від цієї зомбирующей машини, і я вже почав роботу над створенням запального пристрою. Якщо ви це читаєте, мене допитують або вбили в урядовому таборі. Преса напевно спотворить правду і виставить мене зрадником-комуністом. Не вірте в цю брехню.
Хай всі справжні патріоти знають, що все, що я роблю, я роблю з власної волі і на благо своєї країни.
»

— Термінал Вейна Горскі

Вейн Горський (англ. Wayne Gorski) — персонаж Fallout 4, унікальний дикий гуль.

Опис Редагувати

Довоєнний мешканець самотньої хатини у Співдружності, пережив ядерні бомбардування.

Історія Редагувати

Горскі виступав проти встановлення електроопори біля його хатини, для чого створював ядерну бомбу на основі берилію. Однак, опромінення під час роботи остаточно гулифицировало його, перетворивши на дикого гуля.

Місцезнаходження Редагувати

Знайти його можна в підвалі в своїй хатині, де він перебуває разом з двома дикими гулями.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети

Поява Редагувати

Вейн Горскі з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати