FANDOM

Gametitle-FO3

Шаблон:Переведене

«Наряди Потомака» (англ. Potomac Attire) — що не відмічається локація Fallout 3, один з магазинів на ринку Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Під свій магазин Беннон вибрав місце в правому від північних входів на ринок ряду навісів, праворуч від «Швидкої дози» і навпроти магазину Снаряда і Шрапнелі (вивіска Potomac Attire). Тут Беннон продає різний одяг і стимулятори. Також це єдиний магазин, де можна купити брудний китайський комбінезон.

Товари Беннона зберігаються в металевому ящику, замкнутому на ключ, інші можна придбати за кришки або розглянути на стелажах.

Як і усі заклади ринку, «Наряди Потомака» оснащені касовим апаратом; крім того, Беннон доповнив обстановку м’яким стільцем, урною, баком для води і чотирма манекенами.

Товари Редагувати

У постійній експозиції (згідно з розділами в Пип-бое) :

Квесты Редагувати

Непостійне місце — Самотній Подорожній може прийняти сторону Беннона і доповісти Лане Дэнверс, що Сигрейв Холмс — що був работорговець. Після цього від вдячного члена міської ради можна отримати схему рукавички кігтя смерті і постійну 10 % знижку на усі товари в його магазині.

Замітки Редагувати

  • Працюючи в магазині, Беннон час від часу щось підраховує, записуючи своїм олівецьом результати в бланк розрахунків прибутку (обидва предмети знаходяться в інвентарі Беннона).
  • Асортимент товарів, що продаються, звужується після відходу Беннона з ринку.
  • До Беннону в магазин часто приходить Анжела Стейли для огляду суконь, проте через відсутність грошових коштів, вона нічого у Беннона не купує, чому він небайдужий.
  • Беннон не забуває про рекламу свого магазину: Анжеле Стейли, наприклад, обіцяє підібрати таку сукню, що Диего не встоїть, а Самотньому Подорожньому говорить, що його одяг «просто жахливий», сподіваючись схилити того до купівлі.

Поява Редагувати

Магазин "Наряди Потомака" з'являється тільки у Fallout 3.