FANDOM

Gametitle-FO2

« Там стало так мирно і зручно, що її вже прибрали до рук. Якийсь мерзотник... як пак його, Жаба Мортон, та й ще разом зі своєю бандою, як мені говорили. »

Аскорти

"'Вбити Жабу Мортона"' (англ. Kill Frog Morton) — побічний квест "Fallout 2".

Опис Редагувати

« Прямо на захід від міста знаходиться Велика шахта Ванаминго, і в ній влаштувався бандит, Жаба Мортон. Його треба знищити. »

Ерл Меріон

Знищення бандита на ім'я Жаба Мортон — останнє завдання шерифа Реддінг, Ерла Меріона.

Проходження Редагувати

Жаба Мортон і його банда мешкають в адміністративному комплексі Великої шахти Ванаминго. Сам бандит і частина банди окупували північно-західну будівлю, інші розсіяні по району.

Для виконання квесту достатньо вбити самого Жабу, проте варто враховувати той факт, що його банда буде переслідувати Обраного в межах району. Після того, як з Жабою покінчено, можна повернутися до шерифа за нагородою.

Цікаві факти Редагувати

  • Банда Мортона з'являється тільки після отримання завдання на його вбивство.
  • Після виконання завдання шериф попередить, що у Жаби є три брати, які спробують помститися за нього.
  • Пізніше, під час випадкових зустрічей на карті світу, Обраному обов'язково трапляться брати Жаби Мортона. Кожен ходить зі своєю бандою і горить бажанням помститися. Правда, при високому навичці «Натураліст» зустрічей можна уникнути.
  • Мер Аскорти погодиться викупити шахту Ванаминго назад тільки після виконання цього квесту.

Нагорода Редагувати

  • Основна:
    • 1000 $;
    • Значок шерифа залишається в Обраного в якості подарунку за службу;
  • Додаткова:
    • 3000 ОО, за вбивство всіх бычар Жаби Мортона.