FANDOM

Gametitle-FNV

Ватажок банди Гадюк — будь-який з декількох безіменних персонажів Fallout: New Vegas, ватажок бандитів з племені Гадюк.

Історія Редагувати

У 2097 ріку Джонатан Фауст вивів групу з двохсот чоловік з Сховища 15. Ті з них, хто вижив після нападу отруйних змій, заснували плем'я рейдерів під назвою Гадюки.

Після того, як Гадюками був убитий старійшина Братства Сталі, паладини провели масштабну компанію проти племені, і Гадюки були вигнані з південної Каліфорнії.

У другій половині XXIII століття плем'я Гадюк все ще існує. Вони ледь животіють і представляють собою дрібні банди посередньо збройних рейдерів.

Екіпірування ватажків банди Гадюк Редагувати

Ватажки банди Гадюк носять посилену шкіряну броню або звичайну або посилену металеву броню у поганому або посередній стані. Вони озброєні холодною або вогнепальною зброєю: кувалдами, мисливськими гвинтівками, 10-мм пістолетами-кулеметами, карабінами слідопита, «Магнумами».

У Бонні-Спрінґс знаходиться ватажок банди Гадюк з унікальною екіпіровкою: бойової бронею, плазмовими гранатами і унікальною парою кастетів «Любов і ненависть».

Зміни після патча Редагувати

Після патча 1.3 у ватажків Гадюк стали з'являтися 40-мм гранатомети. Чим вище рівень Кур'єра, тим гранатометників більше.

Ватажки банди Гадюк в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти кількох ватажків банди Гадюк. Зовнішність і екіпірування деяких з них генеруються випадковим чином, інших — строго задана розробниками. Всіх ватажків супроводжують стрілки Гадюки.

Всі Гадюки ворожі по відношенню до Кур'єру і багатьом іншим персонажам. Вони нейтральні по відношенню до легіонерам.

Місцезнаходження ватажків банди Гадюк:

Баги Редагувати

Поява Редагувати

Ватажки банди Гадюк з'являються тільки у Fallout: New Vegas.