FANDOM

Gametitle-FNV

Варминт-гвинтівка (англ. Varmint rifle) — зброю в Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це карабін під проміжний (автоматний) патрон з поворотно-ковзаючим затвором, створений для відстрілу сільськогосподарських шкідників — щурів, мишей, бабаків, ховрахів, горобців, койотів і т. д. Така зброя не призначене для переслідування тварини-шкідника — найчастіше мисливець з такою зброєю вибирає вичікувальну тактику і відстрілює цілі з однієї позиції. В реальному світі найбільш поширені боєприпаси для зброї — патрони кільцевого запалення .22LR і .22 WMR. Фіксується в руці допомогою приміщення великого пальця в отвір у прикладі.

Характеристики Редагувати

Варминт-гвинтівка — це карабін калібру 5,56 мм з поворотно-ковзаючим затвором і магазином на 5 патронів. Незважаючи на досить потужний автоматний патрон, є слабкою зброєю. Скорострільність середня, запас міцності відносно невисокий. До переваг можна віднести простоту використання, високу точність, можливість установки оптичного прицілу і глушника, а також найширшу поширеність як боєприпасів, так і інших примірників для ремонту в польових умовах.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 597 разів (приблизно 119 магазинів) перед тим, як зламається. Також воно не вимагає від стрільця ніяких особливих навичок.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

  • Збільшений магазин — магазин більшої ємності (магазин 5 → 8).
  • Приціл НВ — оптичний приціл нічного бачення з 2.86-кратним збільшенням.
  • Глушник — прилад для безшумної безполум'яної стрільби (безшумний постріл).

Різновиди Редагувати

«Крысобой».

Поява Редагувати

Варминт-гвинтівка з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

Отвір у прикладі не використовується — Кур'єр тримає цю гвинтівку так само, як і інші. Цілком можливо, що воно потрібно для полегшення зброї.

За лаштунками Редагувати

  • В реальності варминт-гвинтівка — це не конкретне зброю, а цілий клас гвинтівок. Як правило, це або малокаліберні гвинтівки, або пневматичні гвинтівки великої потужності, що застосовуються для вармінтінгу — стрільби по гризунам (сусликам, щурам та ін).

Галерея Редагувати