FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-LHGametitle-TORN

Важка рука (англ. Heavy Handed) — особливість Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout: New Vegas, Lionheart та TORN.

Fallout, Fallout 2, TORN Редагувати

« Головне — добре розмахнутися, а цілитися — справа десята. Ваші удари жорстокі, але не завжди точні. Критичний удар для вас рідкість, але ви завжди наносите додатковий шкоди. »

— Опис в Fallout 2

Персонаж отримує +4 до втратам холодною зброєю, тобто можливість наносити більш відчутної шкоди під час бою без зброї і холодною зброєю, проте від таблиці критичних ефектів віднімається 30, що значно знижує всі критичні попадання і робить неможливим ефект миттєвої смерті навіть при взятої здібності «Покращений критичний».

Fallout Tactics Редагувати

« Головне — як слід розмахнутися, а цілитися — справа десята. Ваші удари дуже жорстокі, але не завжди точні. Хороший критичний удар для вас рідкість, але холодною зброєю ви завжди наносите додатковий шкоди. »

— Опис в Fallout Tactics

Персонаж отримує +4 до втрати холодною зброєю, то є можливість наносити більш відчутної шкоди під час бою без зброї і холодною зброєю, однак ймовірність критичного попадання в цьому випадку падає на 20 %. Недоступна гулям.

Fallout: New Vegas Редагувати

Атаки зброєю ближнього бою і при рукопашному бою завдають більше шкоди, але менше шкоди від критичного попадання.

Зокрема, збитки від атак зброєю ближнього бою і при рукопашному бою збільшується на 20 %, а втрати від критичного потрапляння вищезазначеними типами зброї знижується на 60 %. Таким чином, ця особливість стане в нагоді для тих гравців, які орієнтуються на безпосередній шкоди, а не критичні попадання і, зокрема, критичний шкоди від атак з скритного положення.

Зброю, для якого «Важка рука» найбільш вигідна Редагувати

«Важка рука» разом з критичним втратою Редагувати

Базовий шанс × (1 − Важка рука) × (1 + Критичний шкоди) = Втрат при критичному попаданні.

Примітки Редагувати

  • Здібності «Критичний шкоди» та «Техніка Елайджі» зменшують штрафи на шкоду при критичному попаданні при взятті цієї особливості з -60 % до -10 %. Наприклад, втрата при критичному попаданні спочатку був 10. З «Важкою рукою» він стає 10 × (1.0 − 0.6) = 4. З «Критичним втратою» він стає 4 × 1.5 = 6. З «Бессмыслицой Елайджі» він стає 6 × 1.5 = 9.

Lionheart Редагувати

Ви робите на 2 більше шкоди у рукопашному бою (без зброї або холодною зброєю), проте ймовірність критичного удару в цьому випадку падає на 30 %.

Шаблон:Navbox Особливості