FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

В'язка рідина (англ. Pile of goo) — ігровий об'єкт Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зелена калюжка, яка залишається від живої істоти або робота, загиблого в результаті критичного потрапляння з плазмового зброї. В калюжі будуть знаходитися всі предмети, які мав при собі убитий, але воскресити його за допомогою консольних команд буде неможливо. Також не можна з'їсти рідину за допомогою здатності «Канібал», якщо встигнути активувати труп між моментом смерті і перетворенням його в рідину.

Примітки Редагувати

  • На відміну від більшості звичайних трупів, в'язка рідина не зникає з часом і може бути видалена лише за допомогою консольної команди disable.
  • З точки зору ігрової механіки в'язка рідина є активатором» (Activator), а не контейнером.
  • Мертві тіла не можна перетворити в в'язку рідину. Виключення — дивний дутень, а також мічені під час квесту «Кінець», трупи яких мимовільно вибухають і перетворюються в рідину.
  • Якщо мета перетворити у рідину в ході квесту «Полювання за головами», голова буде вважатися скаліченою.

Поява Редагувати

В'язка рідина з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати

Купа золи