FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Біші (англ. The Bysshe Company) — довоєнна організація у світі Fallout. Фірма, що працює в енергетичному секторі до Великої війни. Мабуть, придбала права на видобуток природного газу в парку Пойнт-Лукаут.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Країни далекі

До війни, компанія «Біші» відправила корабель ВМС США «Озімандія» для розвідки родовищ природного газу. Судно було затоплено доктором Мартіном Дж. Роучем, співробітником «Біші», молодим спеціалістом. Провідного геолога експедиції, Керолайн Сондерс, «Біші» порахували занадто небезпечною, оскільки вона була «відомим лібералом з академічними зв'язками».

В реальності біогаз, для розвідки якого і була відправлена експедиція, був нічим іншим, як виділеннями метану разлагающимися трупами з поховань часів громадянської війни в Америці. Сондерс, якщо б з'ясувала це, могла б зруйнувати плани «Біші» щодо отримання вигоди. За нею встановили спостереження, а доктор Роуч постійно доповідав начальству. У кінцевому рахунку вона скористалася зі своїми академічними зв'язками і Роуч був змушений активувати «надзвичайний протокол», затопивши «Озимандию». Останки корабля досі можна бачити біля узбережжя Пойнт-Лукаута в 2277 ріку.

Поява Редагувати

Біші згадується тільки у доповненні до Fallout 3Point Lookout.

За лаштунками Редагувати

Назва компанії і судна, на якому припливли дослідники є відсиланням до Шеллі, Персі Біші і його твору «Озімандія. Сонет».