FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Бінго.

Бінго — персонаж Fallout: New Vegas, останній вождь племені «Вершники-в-чоботях», що стали правлячою родиною «Голови».

Біографія Редагувати

Бінго був членом племені дикунів «Boot Riders» («Вершники-в-чоботях» у локалізації), які жили на Мохавской пустки. Великий і сильний чоловік, він мабуть, викликав на смертельний поєдинок на ножах вождя племені, і, убивши його, став згідно звичаям «Вершників» новим вождем.

У 2274 році містер Хаус, виявивши в Мохаве рейнджерів НКР, вирішив нав'язати республіці угоду, захопивши дамбу Гувера. Його можливості і можливості секьюритронів були обмежені, тому він почав шукати союзників серед місцевих племен.

Коли один з секьюритронов знайшов «Вершників-в-чоботях», дикуни напали на нього і швидко знищили. Це справило на Хауса враження, і на наступний день він послав до племені Бінго вже 20 секьюритронов з пропозицією працювати на нього.

Бінго був не згоден служити кому б то ні було, але тоді йому кинув виклик один з членів племені, Бенні. Могутній Бінго був упевнений у своїй перемозі, але більше спритний Бенні зумів убити його, встромивши ножа в шию.

Ставши новим вождем, Бенні уклав союз з Хаусом. «Вершники-в-чоботях» стали правлячою родиною «Голови», а Бенні очолив їх.

Бінго Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може почути про Бінго від Бенні, якщо розпитає його про те, як він став главою «Голів».

Появи Редагувати

Бінго лише згадується в Fallout: New Vegas.