FANDOM

Gametitle-FO4

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем або прізвищем Пібоді.

« Напевно, я дуже довго просидів в холодильнику. »

— Біллі

Біллі (англ. Billy Peabody) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Біллі Пібоді — хлопчик-гуль, дитина Керол Пібоді і Метта Пібоді. До Великої Війни жив з батьками в будинку в Квінсі. В день 23 жовтня 2077 року коли почали падати бомби він сховався в холодильнику, щоб захистити себе від бомб. Після того як Біллі заліз в холодильник, він вже не зміг вилізти з нього. Вцілілий може знайти Біллі, почувши його голос з холодильника на південь від Юніверсіті-пойнт по дорозі в Квінсі.

Квести Редагувати

Хлопчик в холодильнику - Вижив може допомогти Біллі повернутися додому до своїх батьків. Після прибуття в будинок Пібоді і розмові з батьками до дому підійде Стрілок Патрон з метою забрати Біллі в рабство. Тут гравець зможе їх захистити, збрехати, що вони втекли або дати Патрону забрати Біллі.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Вуличні лахміття

Примітки Редагувати

  • Якщо Вижив вбиває Патрона після продажу Біллі або рішення про можливість його забрати, це перезавантажить квест Хлопчик в холодильнику, і дасть можливість повернути Біллі додому.
  • Біллі безсмертний, як і інші діти.
  • Біллі в даний час єдиний і перший дитина-гуль в кожній з ігор Fallout.
  • Біллі вижив під замком в холодильнику протягом 210 років. Це передбачає наявність певної здібності у нього після гулификации, подібно до того, як дикі гулі можуть спати /бродити протягом 210 років без їжі.

Цитати Редагувати

  • «Ого, зараз ніч, але так світло! У холодильнику завжди була непроглядна темрява.».
  • «Який я був дурний, що попався в цей холодильник.»
  • «Напевно, Сінді теж померла. Вона жила в моєму кварталі. Була на рік старша за мене.»
  • «Тато Сінді завжди говорив, щоб вона трималася подалі від старих холодильників. Що вони небезпечні. Ох, як же він був прав.»
  • «Від шосе нічого не залишилося.»
  • «А чому тепер люди харчуються? Магазинів не залишилося.»

Поява Редагувати

Біллі Пібоді з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати