FANDOM

Gametitle-FO3

Білль про права (англ. Bill of Rights) — квестовый предмет і ігровий об'єкт Fallout 3, історичний документ.

Опис Редагувати

Виглядає як згорнутий в рулон аркуш пожовклого паперу, перетягнутий мотузкою. Документ серед інших історичних реліквій готовий купити Авраам Вашингтон, куратор музею Товариство по збереженню столиці Товариства по збереженню столиці у Ривет-Сіті. Після передачі Вашингтону Білль демонструється в розгорнутому вигляді, обрамлений в позолочену рамку.

Місцезнаходження Редагувати

Білль знаходиться в сейфі Архівів в одному з приміщень охоронюваного східного крила будівлі Національного архіву, в яке можна потрапити з ротонди на ліфті або через підвал. Після продажу Авраамові Вашингтону документ з'явиться в лівій нижній рамі на стіні приміщення музею в Ривет-Сіті (див. галерею).

Використання Редагувати

Зберігач музею приймає від Подорожнього тільки той документ, який був узятий Подорожнім з сейфа Архівів[1] під час виконання квесту. Вашингтон купить документ за 100 або 125 кришок («Бартер» не менше 70).

Пов'язані квести Редагувати

Вкрадена незалежність

Поява Редагувати

Білль про права з'являється в Fallout 3, також його можна виявити файлах даних Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

В реальному світі одна з 14 копій Білля про права з текстом 10 поправок до конституції США (у проекті було 12 поправок), що гарантували громадянські свободи, зберігається в будівлі Національних архівів у Вашингтоні.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Взятий в сейфі Архівів документ не відображається в інвентарі при спробі перекласти рулон в якій-небудь контейнер і при використанні консольної команди inv, а отриманий «нечесним» способом не приймає зберігач Вашингтон.