Gametitle-FO3.pngGametitle-FOS.png
Icon disambig.svg
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Біллі.

« Пвивет, я Бівві. Вовро позавовать в Виттв-Вампвайт! Гей, ти квуто з овувием спаввяефся. Мене выфибви з поифковой команди, так фто моє мені уве не наво. »

— Бівві при зустрічі

Бівві (англ. Biwwy) — персонаж Fallout 3, житель Літл-Лемплайт у 2277 ріку.

Опис[ред. | ред. код]

Дев'ятирічний хлопчик Бівві з незначним дефектом мови нещодавно був виставлений з пошукової команди, тому що ніхто не міг витримати його оточення. Більшість його як і раніше уникає, і проводячи трохи сумне, самотнє існування, він проводить час у затишних місцях Великого залу і грає зі своїм лазерним рушницею, хоча у нього немає ніяких причин займатися цим далі[1].

Інвентар[ред. | ред. код]

* Кількість генерується випадковим чином.

Квести[ред. | ред. код]

Лазелное лузье Бівві[2] • При першій зустрічі з Самотнім Подорожнім пропонує продати йому його зброя, унікальну лазерну гвинтівку. Отримати її можна через розмову з Бівві шляхом розвиненого красномовства і наявності спроможності «Вічне дитя». В іншому випадку можна купити Лазелное лузье за кришки, по можливості знизивши ціну при розвиненому навичці «Бартер».

Цікаві факти[ред. | ред. код]

  • Насправді хлопчика звуть Вільям (уменьш. Біллі), але так як він не вимовляє деякі букви, ім'я його спотворилося.
  • В Fallout Shelter Бівві згадується в описі Лазелного лузья.

Цитати[ред. | ред. код]

  • «Вофефь купити моє лазелное лузье? П'ять фотен квыфек і воно навфегда твоє!»
  • «Це пвеквафная думка! Забивай і удачі тобі!»
  • «Плосто сказали, фто плосто не хочуть мене слусать».

Поява[ред. | ред. код]

Бівві з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout Shelter.

Галерея[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  2. Невідзначений квест згідно Fallout 3 Official Game Guide, стор 341. і Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 62.