FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші Склади.

« В останньому рейді ми роздобули деякі симпатичні дрібнички, але я не хочу, щоб повторилося те, що було минулого разу. Єдиним розумним рішенням було заховати всі в цій кімнаті. Якщо ти в змозі прочитати це, вважай, у тебе є дозвіл забрати собі все, що тут знайдеш. »

— Із записки «Полювання за скарбами»

Будівля складу (англ. Storage building) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Будівля складу, що знаходиться на вершині гори Блек за парканом з воротами. Це середнє з трьох будівельна обгородженій території табору по дорозі від вхідних воріт мовної станції. Будівля складу блочне одноповерхова без вікон і єдиним входом зі сторони дороги. Вхід не замкнений. Усередині знаходяться стелажі, столи, три замкнених скрині Табіти, автомат з ядер-колою, тренувальний манекен з прикріпленою на ньому запискою Табіти. Біля протилежної від входу стіни є верстат для спорядження патронів. На столі біля правого від входу стіни лежить зламаний робот серії Містер ПомічникРонда.

Ронда Редагувати

Робот Ронда — квестовый персонаж. Ронда запрограмована бути вірним і відданим помічником своєї господині Табіти. Кур'єр, знайшовши її лежить на столі у складі, може при рівні 60% навичкаа «Наука» зрозуміти, що Ронда не зламана, а перебуває у стані гібернації, тобто в енергозберігаючому режимі, коли всі системи відключені. Для мирного вирішення квесту «Божевілля» Кур'єр може включити Ронди. Робот одразу ж запитає, де її господиня. У тому випадку, якщо Табіта ще жива, Ронда відправиться шукати її разом з Кур'єром.[1] Табіта виявиться відразу після виходу зі складу. Вона тепло привітає Ронди й подякує Кур'єра, після чого Тінь і робот вирушать подорожувати. Таким чином, держава Утобита припинить існування, а супермутанти гори Блек перестануть бути ворожі по відношенню до людей. У разі ж, якщо Кур'єр уже вбив Табіту, він скаже про це робота[2], і Ронда нападе на нього, намагаючись помститися за загибель своєї господині.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Із записки «Полювання за скарбами» відомо про трьох гранатометних пострілів, хоча фактично їх у складі заховано чотири.

Поява Редагувати

Будівля складу з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

pcIcon pc Якщо перший раз відвідавши склад, Кур'єр не відремонтує Ронди, вона може звідти зникнути, тим самим позбавивши Кур'єра можливості закінчити квест «Божевілля» мирним шляхом. Перевірено на останній версії гри. (Вирішується консольною командою player.placeleveledactoratme 000e84a2, яка переносить Ронди до Кур'єра).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. При цьому Ронда веде себе як супутник Кур'єра, слідуючи за ним по складу.
  2. У діалозі буде доступна лише одна репліка.