FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями, неупомянутыми знахідками, якщо є.

Будмайданчик в Мерквотер (англ. Murkwater construction site) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Ця локація є найпівденнішою точкою на південно-сході Співдружності. Знаходиться приблизно на рівній відстані від приватної школи округу Саффолк і заводу «Вілсон Атоматойз». Являє собою невелику ділянку заболоченій місцевості з двома сильно пошкодженими спорудами. Мешканці — болотники, їх рівень залежить від Рівень персонажа рівня Вцілілий. Після зачистки локації можливе створення самого маленького по займаній площі в грі поселення.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • Кількість знайдених предметів у власне локації мінімально: диван і комод в зруйнованому будинку, ящик з інструментами і дві лопати — в недобудованій майстерні.
  • Трохи західніше локації існує напівзруйнований будинок, в якому можна знайти труп поселенця і дозу психо.
  • Ще далі на захід лежить зламаний винтокрыл, а в болоті поруч з ним стоїть каркас силовий броні, екіпірований випадковими елементами. Патрулює територію робот моделі «Містер Сміливець». Вид броні і рівень робота залежать від рівня Вижив.

Квести Редагувати

Експансія — Будмайданчик в Мерквотер

Примітки Редагувати

  • Болотники знову заселяють територію поселення через певні проміжки часу, тому необхідно надати місцем хороший рівень захисту (наприклад, простановки двох ракетних турелей).
  • Жовтий навантажувач не можна розібрати в режимі майстерні.

Починаючи з 40 рівня біля будмайданчика може з'явитися матка болотников.

Поява Редагувати

Будмайданчик в Мерквотер з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати