FANDOM

Gametitle-FO4

« Кілька божевільних фанатиків місцевого культу, спорудили хиткі будівлі над зараженою радіацією місцем аварії літака. »

— Опис у VDSG стор. 332.

Будинок в кратері (англ. Crater House) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на південному сході від музею відьом Салема і на півночі від маяка Кінгспорта. Являє собою поселення, створене послідовниками церкви Дітей Атома у прибережній улоговині. Трохи пізніше деяка частина послідовників культу вирушила на довколишній Маяк Кінгспорта, щоб оселиться там[1].

Будівлі стоять на палях навколо напівзатоплених уламків літака. Високий рівень радіації. Підходи заміновані всілякими мінами і пастками, так само двома турелями. Поселенці спочатку налаштовані агресивно, озброєні гамма-гарматами, завдають радіаційної шкоди.

Знахідки Редагувати

Антирадин, e східній хатині знаходиться скриня, до неї з боку прикріплена пастка, яку можна знешкодити, біля входу з півдня, під сходами стоїть сейф, замкнений на складний замок, на сейфі коробка з боєприпасами, зелена сумка (2) — в морі на сході від локації, під навісом, розташована на скелях. Журнал «Керівництво по виживанню в Пустищі» — випуск № 2 (комахи наносять на 5 % менше шкоди) на столі в західній хатині, найближчій до музею відьом, поруч лежить схованка з кришками.

Квести Редагувати

  • Лист у пляшці — На березі біля кромки води можна знайти лист у пляшці. Після читання на карті Піп-Бою з'явиться маркер строго на схід. На дні лежить перевернутий човен з скринею і аптечкою.

Поява Редагувати

Будинок в кратері з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати