FANDOM

Gametitle-FO3

« Що, ностальгія мучить? »

Мойра Браун

«Будинок: довоєнний стиль» (англ. Pre-War theme) — голодиск Fallout 3, що дає можливість змінити тему оформлення інтер'єру будинку Самотнього Подорожнього у Мегатонне або люкси у Тенпенни-Тауер.

Опис Редагувати

Самотній Подорожній може змінити тему оформлення одного з своїх місць проживання, купивши даний голодиск у Мойри Браун «Магазині на кратері», розташованому в Мегатонне, або Лідії Монтенегро, власниці бутіка «Шик» в Тенпенни-Тауер. Голодиск з'являється в інвентарі одного з торговців після завершення Подорожнім квесту «Сила Атома». Після покупки голодиска в оселі Подорожнього додаються різні ігрові об'єкти і предмети.

Мій будинок в Мегатонне Редагувати

У будинку з'являються такі елементи оформлення:

У будинку з'являються такі предмети (всі можуть бути взяті ВП без втрати карми):

Мій люкс у Тенпенни-Тауер Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Обстановка люкси Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Квести Редагувати

Сила Атома • Після завершення квесту та отримання свідоцтва про власність на будинок Подорожній отримає можливість придбати різні покращення і змінити тему інтер'єру.

Примітки Редагувати

  • Якщо при виконанні квесту «Тенпенни-Тауер» Подорожній вибере бік Роя Філліпса, то після смерті Лідії Монтенегро поліпшення буде продавати зайняв її місце Майкл Мастерс.
  • Ціна голодиска залежить від рівня розвитку навички «Бартер» та наявності спроможності «Майстер-торговець».
  • Продати голодиск не можна, при покупці нової теми оформлення інтер'єру колишній голодиск видаляється з інвентарю Подорожнього.
  • Якщо забрати предмет з встановленого інтер'єру, при повторній установці цієї теми вилучені предмети не відновлюються.

Поява Редагувати

Голодиск «Будинок: довоєнний стиль» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати