FANDOM

Gametitle-FNV

Броня воїна Легіону — броня в Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця броня дуже схожа на броню ветерана Легіону, і відрізняється від неї лише відсутністю наголенников і нарукавника з цвяхами на правій руці. Вона також складається з полупанциря з чиненої шкіри і прошитих сталевими заклепками ременів, виготовлених майстрами-зброярами Легіону. На плечах можна помітити невеликі сталеві наплічники. Ця броня прекрасно підходить для тих, хто віддає перевагу ближній бій — вона досить легка, щоб дозволити своєму власникові ефективно ухилятися від прямих ударів, здатних пробити її, і досить міцна, щоб уберегти носія від ковзних ударів. Хоча в перестрілці вона не настільки ефективна. Шолом являє собою шкіряний підшоломник від довоєнного футбольного шолома.

Характеристики Редагувати

За рівнем захисту ця броня поступається броні ветерана Легіону, і практично не відрізняється від неї за вагою, і поступається їй міцності. Ця броня дає своєму носієві статус члена Легіону.

Місцезнаходження Редагувати

Баги Редагувати

  • З-за помилки, на жіночий варіант шолома не призначена world-модель (для відображення в світі, не на персонажах). Як наслідок, шолом, викладений з інвентарю на землю, пропаде безслідно.

Поява Редагувати

Броня воїна Легіону з'являється тільки у Fallout: New Vegas.