FANDOM

Gametitle-FNV

Броня воїна Легіону — броня в Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця броня дуже схожа на броню ветерана Легіону, і відрізняється від неї лише відсутністю наголінників і нарукавника з цвяхами на правій руці. Вона також складається з напівпаанцирю з чиненої шкіри і прошитих сталевими заклепками ременів, виготовлених майстрами-зброярами Легіону. На плечах можна помітити невеликі сталеві наплічники. Ця броня прекрасно підходить для тих, хто віддає перевагу ближньому бою — вона досить легка, щоб дозволити своєму власникові ефективно ухилятися від прямих ударів, здатних пробити її, і досить міцна, щоб уберегти носія від ковзних ударів. Утім, в перестрілці вона не настільки ефективна. Шолом являє собою шкіряний підшоломник від довоєнного футбольного шолома.

Характеристики Редагувати

За рівнем захисту ця броня поступається броні ветерана Легіону, і практично не відрізняється від неї за вагою, але поступається їй міцності. Ця броня дає своєму носієві статус члена Легіону.

Місцезнаходження Редагувати

Баги Редагувати

  • Через помилку, жіночий варіант шолома не передбачний грою для відображення у відкритому світі, тому викладений з інвентарю на землю, шолом пропаде безслідно.

Поява Редагувати

Броня воїна Легіону з'являється тільки у Fallout: New Vegas.