FANDOM

Gametitle-FO4

Броня Срібного Плаща (Костюм Срібного Плаща) (англ. Silver Shroud costume) — різновид броні Fallout 4.

Опис Редагувати

Костюм Срібного Плаща, сріблясто-сірий плащ, який, створений в якості костюма для персонажа Срібного Плаща, можна отримати в процесі проходження побічного квесту з однойменною назвою. Коли він вперше знайдений в Хьюбріс Комікс, броня буде називатися Костюм Срібного Плаща і буде з відносно слабкими параметрами.

Після того, як квест Срібний Плащ закінчений, і Кент Коноллі залишився живий, він буде пропонувати поліпшення до броні, але вони не можуть бути доступні, поки Вцілілий не досягне в грі певних рівнів. Кожного разу, коли нове оновлення буде доступно, на хвилях радіо «Срібного Плаща», Кент буде стверджувати, що у нього є спеціальна пропозиція для Срібного Плаща.

Перше поліпшення Кент Коноллі зробить одразу в кінці однойменного квесту і з цього моменту костюм буде називатися Броня Срібного Плаща. Також буде доступно ще три поліпшення при досягнення Вцілілим 25, 35 і 45 рівнів.

Поліпшення Редагувати

З Назва
Захист від фіз. шкодиIcon silver shield
Захист від енергіїIcon electrical
Захист від радіаціїIcon radiation
weightIcon weight
Ціна в кришкахIcon merchant
Бонус
МОД
Вільно
Base ID
Fo4Silver Shroud Costume Костюм Срібного Плаща 0 15 15 2 40 ВОС +1
СПРТ +1
- RedX 20 х 20 0014e58b
Fo4Silver Shroud Costume Броня Срібного Плаща 42 42 0 7 600 ВОС +1
СПРТ +1
Шкоди від людей знижено на 15 %
- RedX 20 х 20 0002f525
СПРТ +1
Шкоди від людей знижено на 15 %
25 рівень RedX 20 х 20 000ded27
СПРТ +1
Шкоди від людей знижено на 15 %
35 рівень RedX 20 х 20 000ded28
СПРТ +1
Шкоди від людей знижено на 15 %
45 рівень RedX 20 х 20 000ded29

Баги Редагувати

Якщо виконати квест Срібний Плащ після досягнення рівня вище 45-го, то Кент не буде пропонувати ніяких поліпшень аж до 100-го рівня. Можливо вирішити цю проблему, набравши в консолі : set MS04ArmorLevel to 45 Потім можна йти до Кента за своїм поліпшенням.

Іноді, коли потрібно повернутися до Хенкока в костюмі Срібного Плаща, то спливає меню, щоб взяти його в дорогу і квест не вважається завершеним. У таких випадках Хенкока потрібно взяти в помічники і в діалогах вибрати «говорити» — квест буде пройдено.

ПриміткиРедагувати

Якщо прийти в лігво Механіста у броні срібного плаща, то Механист буде звертатися до Вцілілого відповідно. Після закінчення бою Механіст скаже, що даремно зв'язався з Срібним Плащем, так як він йому не по зубах. У діалозі з Механістом будуть доступні особливі репліки, вимовлені Вцілілім в образі Срібного Плаща.