FANDOM

Gametitle-FNV

Бродячий торговець (англ. Traveling merchant) — будь-який з декількох безіменних персонажів, незалежний бродячий торговець Fallout: New Vegas.

Екіпірування бродячих торговців Редагувати

Бродячі торговці носять шкіряну броню і капелюхи з вітрозахисними очками. Вони озброєні 10-мм пістолетами, гвинтівками ковбоя і ніжами.

Бродячі торговці у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти в мохавской пустки кількох бродячих торговців. Підлога, раса і зовнішність кожного з них визначаються випадковим чином, але поведінка задано строго. Кожен торговець ходить по заданому маршруту. За ним слідує навантажений товарами брамін і найманець-охоронець.

Бродячі торговці захищають своїх брамінів, охоронців і заступаються один за одного. Вони піддаються нападам легіонерів і рейдерів, але самі не нападають на них, наприклад, торговці не приходять на допомогу бійцям НКР. Також торговці можуть пересуватися удвох і втрьох разом зі своїми браминами і охоронцями.

З кожним із бродячих торговців Кур'єр може поторгувати. Вони продають різноманітну зброю, броню, їжу, медикаменти, різне сміття і гральні карти.

Торговці не належать до якої-небудь ігровий фракції.

Маршрути бродячих торговців Редагувати

  1. Поруч з аванпостом Мохаве
  2. Ранчо ВулфхорнаНовак
  3. НовакПівнічні ворота Фрисайда
  4. Північні ворота Фрисайда188 — Торговий пост

Мисливець на підривників Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Бродячий торговець (Шлях виправлення)

Виконуючи завдання Едді, Кур'єр може зіткнутися з мисливцем за головами, маскирующимся під бродячого торговця.

Баги Редагувати

  • Бродячий торговець йде попереду свого браміна найманця-охоронця. Може вийти так, що брамін і охоронець дуже сильно відстануть (наприклад, якщо охоронець поранений в ногу і кульгає), але все одно будуть неспішно йти слідом за торговцем. В результаті іноді по маршруту ходять окремо торговці, окремо їх охоронці.
  • У грі існує багованный бродячий торговець. У нього немає жодного товару— він може продати лише той, що носить при собі. За цим торговцем справно ходить брамін, але найманця-охоронця у нього немає. Забагованный торговець здійснює перехід з Боулдер-Сіті у Новак, де назовсім зупиняється біля покинутої автозаправки. Проте, він може повернутися з Новака назад у Боулдер-Сіті і зупинитися назовсім вже там (так сталося при продажу йому головного убору рекрута Легіону).

Галерея Редагувати