FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Брей Хаскі (англ. Bray Husky) — мертвий персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Брей був главою сім'ї Хаскі в 2287 ріку. Оголосивши себе законним власником землі, раніше відомої як Геддок-Коув, він вирішив побудувати там форпост. Разом з трьома братами він набрав з навколишніх будинків дошки і метал, і спорудив на мілководді кілька хатин на палях, сполучених містками. Розчистивши територію від чагарників і забезпечивши собі огляд на милі навколо, брати зайнялися промислом риби. Брей розподіляв обов'язки між членами сім'ї, контролював виконання робіт, у вільний час намагався освоїти голосовий запис, і припиняв безпідставні, як йому здавалося, побоювання братів за своє життя. Він був упевнений в неприступності форпосту, але одного разу напад все ж сталося. Болотники, залучені запахом дохлої риби і наживки, накинулися на сім'ю Хаскі з-під води. Брей став свідком загибелі всіх своїх братів. Перш, ніж загинути самому від лап болотника-короля, він встиг розповісти про це у своїй останній голозаписи.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
варіативно Гарпуномет варіативно

Поява Редагувати

Брей Хаскі з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.