Gametitle-FO2.pngGametitle-FB.png

Шаблон:Ок

« Перед вами гігантський Кротощур-альбінос. У нього непропорційно великий череп і розумні очі. »

— Опис в грі

Мозок (англ. Brain, Шаблон:Переклад) — унікальна істота, персонаж Fallout 2.

Опис[ред. | ред. код]

Кротощур надзвичайно великих розмірів, який отримав досить високий інтелект у результаті впливу вірусу рукотворної еволюції.

Біографія[ред. | ред. код]

Після розвитку розуму Мозок намагався співпрацювати з різними мешканцями Пусток, проте ні у кого не отримував співчуття як мутант. Подорожуючи по Пустках і діставшись до Гекко, він знайшов в особі населяли його гулей розуміння і підтримку. Мозок оселився в Гекко і став займатися роздумами і теоретичними дослідженнями.

« Бути другом Мозку — просто чудово. »

Член секти Відродження

Мозок є лідером секти «Відродження», що розташовується в тунелях під Гекко, має безліч послідовників і озброєну охорону. Виношує плани по захопленню світу, але підходить до цього прагматично, вирішивши почати з відродження міст. Обіцяє своїм прихильникам (в основному гулям) повернення до людського вигляду, але впевнений у тому, що людей не можна покладатися.

Якщо Обраний згоден вступити в секту, видає йому талісман.

Про долю Мозку після проходження гри замовчується.

Характеристики[ред. | ред. код]

Пов'язані квести[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

« У мене дуже гострий нюх. Я впевнений, що у тебе є сирні горішки. Дай мені трішки прямо зараз. Будь ласка. »

  • Якщо у спорядженні Обраного є сирні горішки, Мозок попросить пригостити його. Якщо Обраний відмовиться, Кротощур стане ворожий і покличе на допомогу свого охоронця Зомака.
  • Вбивство Мозку негативно позначиться на ставленні до Обраної: -10 репутації в Гекко і -25 карми крім стандартного штрафу за вбивство доброго істоти.
  • Мозок згадується в Біблії Fallout, 5 частини.

Цитати[ред. | ред. код]

  • «Кличте мене просто Мозок. У знак поваги до мого генія. Дуже небагато в Гекко і всього лише трохи більше в іншому світі вислизає від мого погляду».
  • «Я був просто нормальної пацюком, однією з багатьох, передової наукової лабораторії. Одного разу пролунали вибухи, наші клітини зламалися і відкрилися, і якась рідина з великого бака пролилася на нас.
  • «У мене нема часу з тобою возитися. Я будую плани по завоюванню світу. Йди».
  • «Щоб вижити, Гекко і Місто Сховища повинні об'єднати зусилля. Місту Сховища, щоб рости, потрібна енергія нашого атомного реактора, а нам потрібні медичні технології Міста Сховища. Якщо ми не об'єднаємося, обидва міста прийдуть у занепад. Місто Сховища повинен допомогти нам полагодити нашу електростанцію».

Поява[ред. | ред. код]

Мозок з'являється у Fallout 2 та Fallout Bible.

За лаштунками[ред. | ред. код]

Великодні яйця в Fallout 2Великодні яйця в Fallout 2Локалізація «Фаргуса», на відміну від «1С», зберегла пасхальне яйце, закладене розробниками Fallout 2 у цього персонажа і його брата. Брейн в Гекко, як і його брат Стусани у Кламате, є відсиланням до братів Pinky & Brain (з мультсеріалу «Пінкі і Брейн»). Обидва марять мріями про завоювання світу.

Шаблон:Navbox Гекко