Gametitle-FO3.png

Брейлі Юерс (англ. Brailee Ewers) — персонаж Fallout 3, мешканка Арефу.

Опис[ред. | ред. код]

Брэйли 36 років, вона заміжня за Кеном Юэрсом. Вона трохи сором'язлива, і це не допомагає їй при отриманні рідкісною, завдяки надмірно опікає чоловікові, можливості поговорити з ким-небудь. Вона сердечна і виливає співчуття. Поєднання за останні місяці фасованої «їжі», перебування під замком з Кеном протягом багатьох годин поспіль і вже ослабленого розуму стало причиною її божевілля, створивши більш утопічний світ у неї в голові[1].

Квести[ред. | ред. код]

Узи кровіСамотній Подорожній, виконує на прохання Евана Кінга обхід жителів Арефу, постукає в двері будинку Юэрсов, що живе у вигаданому довоєнному світі, Брэйли прийме його за листоноші і з радістю впустить всередину.

Малькая допомогу з Арефу[2] • Після завершення квесту «Узи крові» Брэйли стане виходити в селище і її можна буде попросити про допомогу. У відповідь вона, в якості нагороди, пригостить Подорожнього «старомодним шоколадним печивом», яке виявиться звичайною бляшанкою. Прохання пригощатися печивом Брейлі можна проводити тривалий час.

Інвентар[ред. | ред. код]

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг бурлаки Пусток Вухо*

* Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Брейлі

Цитати[ред. | ред. код]

  • «Гей, йо! З поверненням в нашу милу село!».
  • «О, боже! Чекаю не дочекаюся, коли нарешті зможу побачити нову моду».
  • «А що, звичайно! Дозволь пригостити тебе моїм старомодним шоколадним печивом! Приємного апетиту!»

Поява[ред. | ред. код]

Брейлі Юерс з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки[ред. | ред. код]

  2. Квест згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 350.