FANDOM

Gametitle-FOT

Брати Грімм (англ. Brothers Grimm) — спеціальна зустріч, локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Персонаж гравця зустрічає на пустищі двох братів-супермутантів. Один з них, Джим, наступив на міну і не може рухатися. Помітивши присутність головного героя, другий брат, Джо, просить його про допомогу.

Персонажі Редагувати

Примітки Редагувати

Якщо вилікувати пораненого, брати йдуть з локації, вступають до лав Братства Сталі і згодом з'являються у переліку рекрутів підрозділу (якщо лабораторія Джефферсона вціліла).

Поява Редагувати

Локація Брати Грімм з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout TacticsQuestion Icon «Брати Грімм» є натяком і пародією на німецьких філологів та лінгвістів XIX століття, братів Якова та Вільгельма Грімм (укладачів знаменитих збірок народних казок);
  • Великодні яйця в Fallout TacticsQuestion Icon Також імена братів можуть бути відсиланням до романа Роберта Хайнлайна «Пасинки Всесвіту», де був присутній двоголовий мутант Джо-Джим.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc Якщо піти, не дочекавшись виходу братів з локації (підуть з екрану, а не просто стануть на пофарбовану зеленою зону виходу), відбудеться неприємний баг: вони залишаться там назавжди, і найкращий кулеметник гри не буде доступний для найму. Якщо ж повернутися, то вже загін залишиться замкнений у цьому місці — сітка переходу не активує вихід на карту світу.
  • У версії 1.27 при повторному відвідуванні локації неможливо вийти з зони.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Спеціальні зустрічі