FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Брайан.

« Брайан – справжній солдат. Дайте йому дробовик або ПП в руки і покажіть, куди стріляти. Він буде битися до переможного кінця. »

— Опис в грі

Брайан (англ. Brian) — персонаж Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Рекрут, а згодом — боєць Братства Сталі. Про його особистості відомо порівняно небагато: це молодий (23-річний на початок 2197 ріка), досить сильний і фізично розвинений чоловік. У службовій характеристиці зазначено, що Брайан — нічим не примітний рядовий боєць. Однак дайте йому в руки рушницю чи пістолет-кулемет, і він буде вірно битися до самого кінця.

Доступність Редагувати

Брайан стає доступний для найму в бункері, відразу ж після завершення першої місії — Ліс брамінів.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Шкіряна броня

Припущення Редагувати

  • по всій видимості, Брайан не має зброї і спорядження тому, що до призначення в загін перебував у резерві на казарменому положенні в бункері (у зв'язку з новим призначенням або з інших причин — наприклад, у зв'язку з завершенням навчання).
  • Брайан є рядовим рекрутом, але при цьому володіє певним досвідом (також, як Шов і Джо) — це може свідчити про те, що він не є новачком, а вже перебуває на службі Братства певний час і, можливо, виконував певні доручення Братства Сталі.

Поява Редагувати

Брайан з'являється тільки у Fallout Tactics.

Шаблон:Navbox Рекрути FOT