FANDOM

Gametitle-FNV

Боєць НКР (англ. NCR trooper) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas, боєць НКР, співробітник посольства НКР на Стрипе.

Історія Редагувати

Ставши президентом НКР, Аарон Кімбол призначив надзвичайним і повноважним послом республіки на Стрипі Денніса Крокера. Незважаючи на всі зусилля, послу так і не вдалося встановити контакт з містером Хаусом. На випадок, якщо це вдасться кому-небудь іншому, посол приготував для цієї людини записку, в якій пропонує служити республіці, обіцяючи нагороду від уряду, відповідну його мотивами. Він має повноваження припинити кримінальне переслідування з боку НКР того, кому вона буде вручена.

Боєць НКР в Fallout: New Vegas Редагувати

Боєць підбіжить до Кур'єру на виході зЛаки 38»[1] або зТопсі»[2], щоб вручити записку від посла Крокера, приготовану послом на випадок, якщо хто-небудь встановить контакт з містером Хаусом, і усне запрошення в посольство. В момент отримання записки Кур'єр отримує амністію та погана слава у республіки анулюється.

Після виконання своєї місії він подасться назад в посольство, і назавжди покине гру.

Примітки Редагувати

  • До отримання послання через цього бійця сюжетна лінія НКР буде недоступна — квест «Бомбісти» посол давати не буде.
  • Іноді на голові у бійця одягнена капелюх, а не шолом бійця.
  • Зовнішній вигляд бійця генерується випадковим чином, проте стать не змінюється.

Баги Редагувати

На виході зТопсі» після квесту «Виклик», із-за конкуренції з Вульпесом Инкультой[3], він може не підбігти. Рішення проблеми — увійти і знову вийти з «Топс» (версія гри 1.4.0.525).

Примітки Редагувати

  1. Якщо Куьер отримав аудієнцію у містера Хауса до виконання квесту «Дзвінок».
  2. Якщо Куьер завершив квест «Дзвінок».
  3. Алерио, якщо Вульпес убитий Кур'єром у Ниптоне.