FANDOM

Gametitle-FO4

« Перше американське метро було побудовано в 1897 р в Бостоні. »

Бостонський метрополітен - напівзруйнована довоєнна транспортна система Бостону і його передмість.

Опис Редагувати

До Великої війни Бостонський метрополітен був важливою частиною транспортної системи міста. Однак напередодні апокаліпсису виникла необхідність в сховищах і одне з таких, а саме Сховище 114, будувалося всередині станції «Парк-стріт». Це говорить про те, що перед війною кількість станцій скорочувалася, але судячи з поїзду на станції «Коледж-Сквер», метро функціонувало аж до падіння бомб. У Бостоні, крім підземних станцій, також використовувалися надземні монорейкові лінії. Для проїзду використовувалися жетони на метро. Наявність цих жетонів перевірялося і іноді досі перевіряється уцілілими протектронамі-співробітниками метро.

Після війни, за станом на 2287 рік, вцілілі станції метро заселені різними мешканцями Співдружності: рейдерами, cупермутантами, гангстерами, дикими гулямі та іншими. На відміну від складної взаємозалежної системи метро в Fallout 3, станції Бостонського метрополітену відрізані один від одного завалами і використовуються не як спосіб пересування з одного району міста в інший, а як осілі табору і невеликі бази , але тим не менш, як і раніше є важливою частиною підземель по всьому місту [1]. Наприклад, станція «Сколлей-сквер», що знаходиться на території Добросусідства, була перетворена в бар Третій Рейок.

Станції метро Редагувати

Нотатки Редагувати

В ігрових файлах можна знайти вивіски з назвами станцій «Patriot Place» і «Broadway station», проте в грі вони не використані.

Поява Редагувати

Бостонський метрополітен з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Бостонський метрополітен існує в реальності. Лінія під вулицею Тремонт-Стріт стала першим метрополітеном в Сполучених Штатах.

Див. Також Редагувати

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Опис в The Art of Fallout 4, стр. 125