FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Бостонський аеропорт (англ. Boston Airport) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Великий аеропорт з наземним комплексом, що непогано зберігся, та кількома зруйнованими літаками поруч. Слід зазначити, що локація має два різних види — до появи Братство Сталі і після. До прильоту паладинів це досить похмуре місце з безліччю гулей, після ж — цілком затишна й упорядкована база.

Має локацію «Руїни бостонського аеропорту». Руїни обшукуються під час виконання квесту Братства Сталі «Честь чи безчестя». Являють собою руїни допоміжних приміщень аеропорту з невеликим переходом через зруйновану станцію метро і підземний частково затоплений гараж. Населені слабкими гулями, але є гнилий сяючий гуль. На початку руїн є труп лицаря Райлана, з нього можна взяти жетони. Якщо їх віддати послушнику Кларку, то він не розсердиться і не нападе, якщо вбити гулей. Ключ-карта від ліфта є у послушника Кларка і на столі поруч з ним. Другий ліфт не спускається.

Знахідки Редагувати

За лаштунками Редагувати

В реальності на схід від Бостона розташований Міжнародний аеропорт імені генерала Едварда Лоуренса Логана. Однак його ігровий варіант сильно поступається в площі реальному прототипу.

Малу площу ЗПС у грі можна пояснити тим, що, можливо, більша її частина пішла під воду через 200 років через розмиття ґрунту під нею.

Баги Редагувати

Локація з'явиться на карті як знайдена тільки якщо підійти до комп'ютерного терміналу складу БС біля воріт (який вимагає пароль).

Поява Редагувати

Бостонський аеропорт з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати