FANDOM

Gametitle-FO3

« Я Борсук, викидайло. Я розбираюся з бузотерами. Ти ж бузотером не будеш, правда? »

— Борсук

Борсук (англ. Brock) — персонаж Fallout 3, вибивала в барі «Біля керма» у Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Працює на Красуню Бонні. Вночі, коли Красуня дозволяє собі поспати кілька годин у своїй каюті, Борсук наглядає за баром коли її немає, після чого повертається на роботу[1].

Красуня і Борсук вважаються поганими через Трінні, але дозволяють їй спати в своїх кімнатах[2]. Борсук втручається при найменших ознаках неприємностей. На численні скарги і прохання від відвідувачів бару відповідає здебільшого грубістю. Згідно з даними терміналу про пацієнтів клініки Ривет-Сіті Борсук винен у частих калечениях людей. Згідно журналу охорони Ривет-Сіті на терміналі в надбудові Борсук раніше вступав у бійку з Сестрою.

Розпорядок дня Редагувати

У першій половині дня Борсука можна знайти на ринку Ривет-Сіті, де він може закуповуватися патронами в «Снаряді і Шрапнелі або Бенноном і снідати в галері Гері. У другій половині дня на деякий час зайде на польотну палубу, після чого відвідає бар «Біля керма». Після роботи в барі він буде відсипатися на одній з ліжок у бічній кімнаті бару.

Час від часу Борсук намагається наставити на шлях істинний вічно п'яну Трінні, але безуспішно.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Кількість і тип генеруються випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Борсука

Квести Редагувати

Керівництво по виживанню на пустищах вирізаноIcon cut • На питання про історію Ривет-Сіті Борсук скаже, що прекрасно знає історію всіх бійок в околицях, але щодо історії міста нічим не може допомогти і пошле до Красуні Боні. Однак з урахуванням особливостей стислості діалогу і неможливість розвинути з Борсуком більшість реплік при першій спробі дане питання задати йому не можна.

Примітки Редагувати

  • офіційному керівництві до гри немає окремої статті про Борсука, дані присутні тільки в описах Красуні Бонні і Тринни.
  • З Борсуком можна вступити в діалог всього один раз — при першій спробі поговорити з ним. Надалі за припинення розмови він буде лише зустрічати Самотнього Подорожнього короткими вітальними фразами.
  • Раніше спав Борсук з Трінні.

Цитати Редагувати

  • «Я прекрасно знаю історію всіх бійок в околицях, але от щодо історії міста... Нічого не можу сказати».
  • «Так, ці типчики з верхньої палуби стільки про себе уявили. Думають, що вони краще нас.
  • «Знаєте що, святий отець, я і правда свиня. А тепер геть з очей моїх, поки я не кинув вас болотникам».

Поява Редагувати

Борсук з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати