FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-VBGametitle-LHGametitle-JES

« Досвід поводження зі зброєю дальнього дії дає вам переваги. Кожен рівень цієї здатності дозволяє вам наносити плюс 2 очки шкоди при використанні такої зброї. »

— Опис в Fallout, Fallout 2

« Ваш досвід поводження з вогнепальною та іншим стрілецькою зброєю зробив вас експертом з далекого бою. Кожен рівень цієї здатності збільшує втрати від стрілецької зброї на 15%. »

— Опис в Fallout Tactics

Бонус шкоди на відстані (англ. Bonus Ranged Damage, внутрішньоігрові назва Fallout і Fallout 2Бонус шкоди на расст.) — здатність Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Van Buren, J. E. Sawyer's RPG Fallout та Lionheart.

Ефект Редагувати

Fallout, Fallout 2 і Van Buren Редагувати

За кожен рівень здатності шкоди при попаданнях з далекобійного зброї збільшується на 2 одиниці. Ефект розраховується для кожного выстреленного патрона. Наприклад, мініган, що дає чергу з 40 патронів, завдасть додатково 80 шкоди.

Fallout Tactics Редагувати

За кожен рівень здатності шкоди при попаданнях з далекобійного зброї збільшується на 15 %.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

За кожен рівень здатності шкоди при попаданнях вогнепальною і метальним холодною зброєю збільшується на 2 одиниці.

Lionheart Редагувати

За кожен рівень здатності шкоди при попаданнях з далекобійного зброї збільшується на 3 одиниці.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності у Fallout Tactics