FANDOM

Gametitle-FO2

Бонус +1 до спритності (англ. Bonus +1 Agility) — предмет-заглушка у Fallout 2, що використовується для підвищення характеристики секс-партнера під час надання послуг в борделі міс Кітті в обхід стандартної ігрової механіки.

Опис Редагувати

Технічно предмет представляє собою медикамент, який при вживанні підвищує Спритність персонажа на один ігровий годину.

Предмет використовується тільки скриптовой системою, тому недоступний для гравця. Отримати його в інвентар можна лише за допомогою редактора персонажа.

Особливості використання Редагувати

Під час надання секс-послуг в борделі міс Кітті власниця закладу генерує даний медикамент в руці і використовує його на персонажа, який у діалозі був визначений гравцем в якості секс-партнера. Таким партнером може бути сам Обраний або його конкретний напарник.

Із-за особливостей движка і побудови скрипта вся ця операція виявляється успішною тільки в тому випадку, якщо секс-партнер виявиться на момент завершення діалогу в безпосередній близькості від міс Кітті, тобто на сусідньому з нею гексе, так як через частку секунди партнер переміститься в одну з кімнат борделю. Саме із-за цієї особливості відбувається баг з анімацією, коли по завершенню діалогу Кітті намагається кудись бігти. Насправді вона намагається добігти до партнера, щоб використовувати на ньому даний медикамент, але так як партнер виявляється вже в іншому місці, то операція переривається.

Із-за особливостей побудови сценарію Бонус +1 до спритності використовується тільки в тому випадку, якщо секс-партнером є сам Обраний (а не його супутник), а обраною послугою, залежно від інтелекта Обраного, або «просто звичайний, низький, брудний секс», або «повне опрацювання верхньої і нижньої зон тіла».

Див. також Редагувати