FANDOM

Gametitle-FO2

Бонус +1 до сили (англ. Bonus +1 Strength) — предмет-заглушка у Fallout 2, що використовується для підвищення характеристики секс-партнера під час надання послуг в борделі міс Кітті в обхід стандартної ігрової механіки.

Опис Редагувати

Технічно предмет представляє собою медикамент, який при вживанні підвищує Силу персонажа на одну ігрову годину.

Предмет використовується тільки скриптовой системою, тому недоступний для гравця. Отримати його в інвентар можна лише за допомогою редактора персонажа.

Особливості використання Редагувати

Під час надання секс-послуг в борделі міс Кітті власниця закладу генерує даний медикамент в руці і використовує його на персонажа, який у діалозі був визначений гравцем в якості секс-партнера. Таким партнером може бути сам Обраний або його конкретний напарник.

Із-за особливостей движка і побудови скрипта вся ця операція виявляється успішною тільки в тому випадку, якщо секс-партнер виявиться на момент завершення діалогу в безпосередній близькості від міс Кітті, тобто на сусідньому з нею гексе, так як через частку секунди партнер переміститься в одну з кімнат борделю. Саме із-за цієї особливості відбувається баг з анімацією, коли по завершенню діалогу Кітті намагається кудись бігти. Насправді вона намагається добігти до партнера, щоб використовувати на ньому даний медикамент, але так як партнер виявляється вже в іншому місці, то операція переривається.

Бонус +1 до сили використовується тільки при виборі послуг орального сексу або «драматичної прохання».

Див. також Редагувати