FANDOM

Gametitle-FNV

Бомбист — зав. складом (англ. Boomer munitions manager) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas, член племені Бомбістів, завідувач арсеналом авіабази Нелліса.

Історія Редагувати

Не пізніше 2231 року з Сховища 34 пішла велика група мешканців, яким не подобалося, що Доглядач заборонив їм користуватися вибухівкою[1]. Йдучи вони взяли з собою велику кількість потужної зброї, що дуже знадобилося їм для захисту від дикунів Мохаве. Тим не менше, час від часу хто-небудь з вихідців з Тридцять четвертого гинуло в боях з дикунами, і їм довелося шукати собі надійне укриття. Вони оселилися в довоєнної авіабазі Нелліса, яку інші уникали через колись високого радіаційного фону.

Для захисту від дикунів Бомбісти, як вони себе назвали, доставили в Нелліса кілька гаубиць з військової бази «Зона-2». З тих пір вони більше ніколи не покидали Нелліса, створивши завдяки сонячної електростанції та власних полях пшениці, бобів і квасолі самообеспечивающееся співтовариство. Відчувають пристрасть до вибухівки, Бомбісти накопичили велику кількість взрывающего зброї.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Бомбист — зав. складом в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти зав. складом в одному з ангарів авіабази Нелліса і поторгувати з ним[2], якщо в нього хороша репутація серед Бомбістів. Він продає різну вибухову зброю, в тому числі «Товстун», боєприпаси і ремонтні набори.

Зав. складом стає ворожим по відношенню до Кур'єра, якщо той нападе на кого-небудь з Бомбістів.

Поява Редагувати

Бомбист — зав. складом з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. У Тридцять Четвертому зберігалася велика кількість зброї.
  2. Незважаючи на твердження Аргайла, ніби Бомбісти не цінують гроші жителів зовнішнього світу.