FANDOM

Gametitle-FNV

« Всі ми з ранніх років вміємо і битися, і вести господарство. По досягненні повноліття ми служимо своєму племені там, для чого більше підходимо. »

— Бомбіст-вчитель

"'Бомбіст-вчитель"' (англ. Boomer teacher) — безіменний персонаж "Fallout: New Vegas", шкільний вчитель племені Бомбістів.

Історія Редагувати

Не пізніше 2231 ріка Сховища 34 пішла велика група мешканців, яким не подобалося, що Доглядач заборонив їм користуватися вибухівкою[1]. Йдучи, вони взяли з собою велику кількість потужної зброї, що дуже знадобилося їм для захисту від дикунів Мохаве. Тим не менше, час від часу хто-небудь з вихідців з Тридцять Четвертого гинуло в боях з дикунами, і їм довелося шукати собі надійне укриття. Вони оселилися в довоєнної авіабазі Нелліса, яку інші уникали через колись високого радіаційного фону.

Для захисту від дикунів Бомбісти, як вони себе назвали, доставили в Нелліса кілька гаубиць з військової бази «Зона-2». З тих пір вони більше ніколи не покидали Нелліса, створивши завдяки сонячної електростанції і своїм полями пшениці, бобів і квасолі перетворилися в самообеспечивающееся співтовариство.

До 2281 року ніхто із зовнішнього світу не зумів встановити контакт з Бомбістами: все, намагалися досягти Неллиса, просто гинули під артилерійським обстрілом. За десятиліття в Неллисе виросли покоління Бомбістів, ніколи не залишали авіабазу.

Бомбіст-учитель у "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр може зустріти Бомбіста-вчителі в школі авіабази Нелліса, де вона сидить за вчительським столом.[2] При спробі поговорити з нею учитель або просить Кур'єра не заважати їй вести заняття[3], або відповідає стандартними для Бомбістів фразами.

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

З-за помилки розробників велика частина діалогу вчителя виявилася недоступною. В нормальних умовах Кур'єр міг би обговорити з нею шкільну програму і, по мірі можливостей, розширити її. Пройшовши ряд перевірок навичок, можна було запропонувати наступні нововведення:

  • Красномовство не менш 75 — курс риторики (+75 ОО, +4 од. доброї слави);
  • Бартер не менш 60 — навчання торгівлі (+60 ОО, +4 од. доброї слави);
  • Зброя не менш 60 — навчання спорядження спеціальних видів боєприпасів (+60 ОО, +4 од. доброї слави);
  • Ремонт не менше 50 — професійно-трудова підготовка (+50 ОО, +4 од. доброї слави).

Крім того, в її діалозі присутні невикористовувані репліки, які вказують на те, що навчання малюків-бомбістів будується на читанні довоєнних журналів: «Куховарська книга патріота», «Поліцейські будні», «Военное обозрение», «Дайджест програміста» та «Школа виживання».

Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Вчитель носить звичайний одяг Бомбістів, але не має зброї.

Якщо Кур'єр нападе на кого-небудь з племені, вчитель стає ворожою до нього.

Поява Редагувати

Бомбіст-вчитель з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. У Тридцять Четвертому зберігалася велика кількість зброї.
  2. Вона може йти в жіночий гуртожиток або їдальню і склад. Однак це відбувається тільки у присутності Кур'єра.
  3. Тільки в період з 7 години ранку до 12 години дня.